Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg hente ut egg, og jeg er kjempe spent, og selvsagt veldig glad for å ha kommet så langt!. Kjenner imidlertid at jeg blir dårlig bare med tanken på hele prosessen. Vet at noen ikke kjenner noe særlig, noen synes det gjør veldig vondt osv...men klarer ikke å la være å grue meg nå. Har trolig minst 6 poser som skal hentes ut. Skal ta to paralgin forte en time før, som jeg har fått på sykehuset, kanskje det hjelper, har knapt spist noe så sterkt før.. Hvilke erfaringer har dere gjort dere ifht selve egguthentingen? Hendt at de ikke har funnet egg i eggposene? Gjør det veldig vondt? Ble dere susa av smertestillende? Vet det er veldig indviduelt dette, men bare fint å høre litt likevel...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4888268-hjelp-egguthenting-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare gode erfaringer med uthenting! De siste gangene har jeg fåt akupunktur som smertstillende, og det er bare supert! Merker ingenting! Har også prøvd med piller, men den ble jeg bare trøtt og sløv av, men den fungerte den og, merket ikke stort. Når det er overstått skal du bare hjem og ligge på sofaen. Vil anbefale deg å få tak i noen gode filmer *smil*

Det er ikke alle egga det er noe i, hos meg, noen er bare skall... men jeg har fått satt egg tilbake, og de har vært 4-delt og perfekte! (selv om det ikke var noen garanit..)

Lykke til og klemmer fra

Vare til egguthenting mandag, det gikk bedre enn forventet, noe smerte selvfølgelig, men husk og slapp godt av og pust. Fikk paralgin forte, er ikke vant til og ta smertestillende så jeg ble sløv av det. Masse lykke til, det går bare godt skal du se.

Heia 75nora!

Eg og grudde meg litt før uttak, men det var ingenting å grue seg for! Trudde det skulle være mye værre enn det var.. Men det er jo på ein måte bra å grue seg litt, for så å bli positivt overraska etterpå;)

Fikk smertestillande som eg tok 30 min. før uttak, 1g.paracet + to små tablettar til.. Blei ikkje susen, bare litt slapp/trøtt.

De er så herlige de som jobber i Haugesund og, så det hjelper jo på:) Så snille og omtenksomme:)

Lykke til!!!

Hilsen rugemora,

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...