Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #1 Del Skrevet 27. april 2006 nå er det 34 dager siden sist jeg hadde mensen.. mannen er ute å handler test.. jeg sitter bare her og er helt uttafor... gruer meg virkelig,selv om jeg ganske hardnakket overbeviser meg selv om at jeg ikke er det.. ska fortelle hvordan det går.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 27. april 2006 #2 Del Skrevet 27. april 2006 Så utrolig spennende... ønsker du å være det eller ikke? Uansett er det jo litt nervepirrende... Håper du får det resultatet du ønsker... Venter spent:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 27. april 2006 #3 Del Skrevet 27. april 2006 41 dager siden min forrige...men i dag kom den... Men har seff testet..hehe kan ikke gå sånn og ikke vite!! Lykke til for deg! Håper det blir det du ønsker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #4 Del Skrevet 27. april 2006 ikke gravid.... er egentlig glad for det.. passet litt dårlig nå så det var nok d beste:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 27. april 2006 #5 Del Skrevet 27. april 2006 Åy, hvordan går det, har du fått testet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 27. april 2006 #6 Del Skrevet 27. april 2006 Det var jo bra. Det er jo best om det passer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 27. april 2006 #7 Del Skrevet 27. april 2006 Var jo greit den var negativ da. ) Jeg er bare 4 mnd på overtid, hehehe... (men jeg er IKKE gravid, bare har en noe rar syklus, hehehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå