Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg hos jordmor for første gang. Der fikk jeg høre hjerteslagene til babyen i magen!!! Det var så rart og spesielt;-) JM sa at vi har en sterk liten krabat. Rart med det, men jeg ble så stolt at jeg holdt på å sprekke! Dette er en fantastisk dag!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært hos jordmor i dag. Det var ganske kos når jeg fikk høre hjertelyden ja.. :)

Jordmoren lurte på om jeg kunne være lengere på vei enn i uke 17. Symfysemålet var nemlig 19.

Skrevet

Ja, det er utrolig herlig å høre hjertelyden!!:) Jeg er i uke 20, så er en stund siden jeg hørte den for 1.gang da, men alltid like stas!!!:)

Skrevet

Ja det var helt fantastisk da vi hørte hjertelyden også! Det føle bare så lenge siden så nå gleder jeg meg til å høre den igjen i slutten av mai....lenge å vente *sukk* :)

-kan man forresten høre den hos legen - har de utstyr til det???

Skrevet

Synes og det var en helt fantastisk lyd å høre hjerte lyden. Tårene trillet....

Skrevet

Jeg hørte også hjertelyden for første gang i går! Helt utrolig!! Fikk tårer i øynene jeg ;o) Ble helt forelska!! Fikk tips her inne om å ta opp lyden på mobilen og det gjorde jeg, så jeg har hørt den igjen og igjen og igjen... :o) Skal på UL 12.mai,gleder meg veldig til det!! Da får jeg jo se det lille vidunderet!!

Skrevet

Nenya:

Det kan være mulig å høre hjertelyd fra ca. 10 uker. Legen min klarte ikke å høre noe før jeg var 13 uker, og jeg har lest at det ikke er uvanlig at man ikke kan høre den før opptil 15-16 uker.

Skrevet

Ja, er det ikke en vidunderlig lyd?? Var selv hos jordmor hørte noen vakre dunk fra et lite hjerte på tirsdag. Ubeskrivelig følelse!!!

Skrevet

Pippi78 og prinsessa:

Ja, legen har et lite ultralydapparat som de kan høre hjertelyden med.- jeg har bare hørt hjertelyd hos legen foreløpig, har ikke vært hos jordmor ennå.

Skrevet

Takk :) Så skal jeg spørre om å få høre hjertelyden på til neste time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...