Gå til innhold

mens vi snakker om vogner..noen av dere som har erfaring med noen av de ørten forskjellige 3-hjulingene som finnes?

Anbefalte innlegg

Ser ut til at engangsstønaden er på vei på konto, og nå vil jeg ha vogn!hihi. Vil ha lett og fin trehjuling med gode hjul, så man kan gå litt andre steder enn på asfalt, men hva skal jeg velge??? er jo så mange å velge i der ute!

Noen som vil dele erfaringer om trilleegenskaper, holdbarhet, størrelse når de er lagt sammen,osv osv........

Fortsetter under...

Er kjempefornøyd med Quinny Speedi. Den må trilles med begge hender, men veier bare 9 kg og er kjempelett å slå sammen. Lite plass tar den også. Den funket fint i vinter da det var snø, og den er en drøm på bare veier. Og så blir den en snacksy sportsvogn når ungen blir større. Har brukt min til nr 1 - etter at jeg bomma først med en diger og klumpete Simo-vogn, og gleder meg til å bruke den med Dreami-bag når nr 2 kommer!

hei:-) takk for svar ninanja, er netopp quinny jeg har lurt veldig på å kjøpe(hadde også simo sist...) men syns den speedi en ser så veldig "by vogn " ut syns hjulet framme liksom ser så spinkelt ut...men den funker altså fint også på litt ulent terreng?

Og er litt dum med alle disse begrepene jeg, er dreami-bagen den hard baggen man setter oppå i stedenfor sportsvogn delen?

Vi har quinny freestyle xl med dreamibagen. Vogna er helt super, med unntak av at bagen er liten. Må brette posene for å få plass, og jeg tror nurket har vokst ut av den til høsten. Får se hva vi finner på da.

Men kjempelett å legge sammen, løfte, og stort pluss med framhjul som kan løses til å snu på femøringen. Vi har det fast når vi går vanlig tur, og løst når vi går i butikken.

Har ingen erfaringer med andre vogner da, men er godt fornøyd så langt.

Skjønner heller ikke helt det med at den må styres med to hender?

takk til deg også:-) hun dama i butikken snakka om at baggen var så godt polstra at man ikke trengte så mye vognpose oppi,stemmer det?

og har du erfaring med om den tåler en regnskur(evt våt snø...) uten å bli gjennomvåt?

Annonse

Har denne vognen etter min første og er kjempe fornøyd.

stødig og solid robust og fin.

Eneste minus er at kjøreretningen ikke kan endres ved hjelp av håndtak men du kan endre den ved å klikke løs sittedelen eller bagdelen....

På bagdelen kan du også snu bare kalesjen.

Er som sagt veldi fornøyd.

Jeg har en venninne som var på praksis i barnehage, hun var stor fan av trehjulingene, men det var før hun så hvor lett de var å velte. Og alle de ansatte i barnehagen sa at hun IKKE burde kjøpe 3hjuling. Alternativt kan man jo velge en vogn med to små hjul fremme, som også blir regnet som 3hjuling tror jeg, de ser hvertfall like ut, og det blir mer stabilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...