Gå til innhold

han prater nesten ingen ting!! er det vanlig, han er 4 måneder!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

han prater nesten aldri, kanskje i ny og ne, er det helt normalt eller burde en nesten 5 månedersgammel baby skravle mye???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig, men gutten min begynte først å skravle for fullt når han nærmet seg 8 mnd. Før det var det bare litt en gang i blant. Jeg synes han var litt sein, men nå tror jeg han tar igjen for det han ikke prata før!

Skrevet

Det finnes ikke fastisvar, alle er forskjellige.

Her hvor jeg bor er vi ganske mange som har barn på samme alder, og det er så utrolig stor forskjell på alt.

Noen skravler i vei, mens andre ikke. Sistnevnte gjelder min gutt.

Nå er han 7 mnd og skravel veeeldig mye til tider :) Men han var ganske rolig når han var på alder med sønnen din.

De tester ut stemmebåndet sitt, og plutselig finner de ut at det kommer lyder ut fra munnen. Må nok være ganske spesielt!

Så han kommer nok til å bli en skravle-bøtte om en stund :)

Ellers så er jo noen barn rolige, andre ikke.

Det er nok helt normalt :)

Skrevet

Jenta mi har aldri bablet/skravlet særlig! Hun hadde en periode hvor hun hylte en del (merket nok at hun hadde en stemme), og så lager hun noen grusomme strupelyder - høres ut som en knurrende hund- og "golyd" når hun spiser og holder på å sovne. Og så ler hun mye!!!!

Skrevet

Glemte å si at hun er 9 mnd

Skrevet

Min var sånn på den alderen og folk bemerket hvor stille han var.Nå er han nesten 4 år og skravler i ett sett=))

Han har en rolig personlighet da....

Skrevet

Storesøster skravlet lite når hun var 4 mnd (nå er hun 3 år og skravler som en foss). Lillesøster på 4,5 mnd skravler i periodevis i ett sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...