Gjest Skrevet 27. april 2006 #1 Del Skrevet 27. april 2006 Har vært på innvendig ultralyd i dag og så en liten krabat der:-D Men: fikk ny time neste uke fordi de ikke kunne se hjertelyd. Noen som har lignende erfaringer?? Ble veeeeldig bekymret......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ronja irene Skrevet 27. april 2006 #2 Del Skrevet 27. april 2006 det kan godt hende det er fordi barnet lå slik at det var vanskelig. jeg var på UL i uke 7 å så da hjertet slo og at barnet rørte på seg. men du har sikkert ingen ting å bekymre deg over. du må sikkert inn igjen fordi de må måle hvor fort hjertet slår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #3 Del Skrevet 27. april 2006 Tusen takk for svar!! Men så heller ikke at den lille rørte på seg..... huff....har det ikke godt her nå..snufs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bratsj Skrevet 27. april 2006 #4 Del Skrevet 27. april 2006 Kommer an på hvor langt på vei du er - tror de skal kunne se hjertet slå fra uke 6-7 ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #5 Del Skrevet 27. april 2006 Gynekologen mente jeg var 8-9 uker på vei. Kommer til å bli gaaal av å vente... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 27. april 2006 #6 Del Skrevet 27. april 2006 Vi var på UL i uke 9 og da så vi hjertet tydelig, huff lenge å vente i 1 uke, krysser fingrene for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #7 Del Skrevet 27. april 2006 Takk! Hatt det veldig vondt etter at jeg kom hjem....Trøster meg med at den lille tilsvarer størrelsen på det jeg trodde var på vei...( lite trøstesmil...) Så satser på at h..n er mer aktiv ved neste ultralyd..Tror også jeg skal ta kontakt med private gynekologer i morgen for event. å få gjort det før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAAAAAAAAMA, igjen. Skrevet 27. april 2006 #8 Del Skrevet 27. april 2006 Det går sikkert bra, skal du se.Men har det vært meg så hadde jeg forlangt å få kommet inn i morgen eller få ett fornuftig svar på hvorfor den ikke rørte på seg.Unødvendig å bekymre seg i flere dager enn en må, syntes nå jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 27. april 2006 #9 Del Skrevet 27. april 2006 Kanskje du er kortere på vei enn antatt,og at de derfor vi at du skal vente for at du da er ei uke lenger på vei.. kanskje du er for kort på vei til å se noe? Lykke til uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #10 Del Skrevet 27. april 2006 Takk for støttende svar :-) Gyn. sa jeg var 8-9 uker på vei og at lille spire målte 20 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. april 2006 #11 Del Skrevet 28. april 2006 Ingen andre med lignende erfaringer??? Etter en søvnløs natt ble det ikke jobb i dag......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. april 2006 #12 Del Skrevet 28. april 2006 Fikk time hos privat gynekolog i dag, så slipper å vente en hel uke....Ringte sykehuset hvor jeg var i går og sa at jeg var fra meg av bekymring, men ingen hjelp/ støtte å få. Skuffende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. april 2006 #13 Del Skrevet 28. april 2006 Det var som jeg fryktet.....hjertet til min lille spire har sluttet å slå.........skjedde 8+2 på vei...så blir innleggelse på sykehuset i morgen. Takker derfor for meg her på BIM........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storken Skrevet 28. april 2006 #14 Del Skrevet 28. april 2006 ååh.....det var trist å høre...håper du har noen der som du kan støtte deg til. Sender deg en god klem og varme tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå