Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Var på Riksen forrige uke. Venter et brev med innkalling til lapraskopi nå. Jeg ble litt satt ut da legen sa vi kom på den berømmelige ventelista først etter at lap var gjennomført og at vi måtte regne med 9 måneders ventetid etter det igjen. Noen som har praktisk erfaring med ventelista på Riksen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4887199-venteliste-p%C3%A5-riksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ventet i 7 måneder nå og ble fortalt at det var 8 måneder. Ventetiden har gått "fort", og vi har prøvd "for harde livet" å laget barn i ventetiden. Vi har og tenkt "vi gir f...... og venter på ett teknisk inngrep". Ingenting hjelper. Mange har blitt gravid i ventetiden ved å gi f... Nå overlater jeg alt til det tekniske. Går ikke det så er det mange barn her i verden som er hjertelig velkommen til å bli vår familie :-)

Hei Pinne!

Så spennende, da nærmer det seg for dere! Har dere funnet årsaken til at dere er barnløse?

Jeg har høye verdier av fsh, ellers vet vi ikke så mye mer om meg før lap. Sambo har helt fine soldater.

Nå bruker vi ventetiden til bryllupsplanlegging. Skal gifte oss i august. Godt å ha noe positivt å bruke tida på etter lang tid med fokus på prøving.

Lykke til videre!

Jeg måtte også inn til lap før jeg engang kunne søke Riksen jeg... Har tatt en hel del prøver også mannen min har måttet blitt utredet først.. og ja jeg kjenner igjen den litt satt ut følelsen. Fikk også da vite at det var lang ventetid. Så når vi endelig fikk brev fra Riksen med tid om samtale tenkte jeg.. jippi dette tok ikke lang tid.. Sendte søknad i romjulen og var inne til konsultasjon beg av april. Når vi kom dit tenkte jeg at nå nærmer det seg... men der tok jeg feil... tidligst behandlingstid ... oktober.... !!! der gikk den luften ut av ballongen og ja jeg tenkte .. fytti rakkern jeg gir meg... men så kom vi inn til legen som ga oss muligheten til å prøve inseminasjon i mellomtiden og da lyste det litt opp. Så nå skal vi prøve det i mai så får vi se...

Ønsker dere lykketil og se lyset i tunnellen....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...