Gå til innhold

Brio Zenit, Simo Champion eller Simo Urban Sportstrille??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror alle kan legges nesten helt vannrett, men ikke helt. Men, det som gjenstår er ubetydelig. Vi har forgjengeren til champion (lux) som sovevogn i barnehagen og bruker den endel på tur også. God, pen og stødig vogn som er lang i ryggen. Minus fordi det er litt lite plass under frontbøylen (men den er enda mindre på emmaljunga scooter feks).

Jeg ville gått for Brio Zenit fordi jeg TROR det er den letteste av dem. Tror ikke de er så ulike i bruk ellers :-)

Hei!

Jeg har Brio Zenit (fjorårets), og er veldig fornøyd med den. Den kan legges nesten ned i liggestilling, og liggestillingen blir over 100 cm når du tar opp fotbrettet. I vinter fikk jeg fint en saueskinnspose under frontbøylen. Vognen er veldig lett å trille, og generelt lett også. Den blir liten når man slår den sammen. Det følger med trekk, og det er en stor og god kalesje. Det eneste jeg synes er litt dumt med den, er at det er veldig liten handlekurv under den. Det blir ikke så mye man kan lesse på den når man er på ferie eller handling. Men jeg skal kjøpe meg et handlenett til å henge foran. Vognen kan heller ikke snus, slik at barnet vender mot deg, men det er kanskje ikke så vanlig med triller...? Brio Zenit regnes som en mellomting mellom sportsvogn og trille.

Annonse

2005-modellen min kostet ca 3600 kr ny i butikken. Jeg fikk den imidlertid veldig billig i Sverige. Den koster vel ca 2500 kr ny i Sverige. Jeg kom over et spesialtilbud, og fikk den for 2000 kr mindre enn i Norge. Rundt 1500.

Hvis du går ut i fra norsk pris på 3600 kr, og at den er nesten ubrukt, så er vel 2500 forholdsvis greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...