Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Prøvejenta

Leste i et gammelt innlegg at du skal begynne ditt andre ICSI forsøk i mai. Når i mai starter du? Er det spray du starter da? Jeg skal starte med spray i midten av mai med planlagt uttak i midten/slutten av juni. Også ICSI og også på Riksen. Det er morsomt å ha noen som er samme sted i løypa som man kan følge med på!

Fortsetter under...

Hei Telma!

Jeg er også en av de som starter nå i mai.Hører også til Riksen. Starter med spray 8.mai og planen er uttak i uke 23. Dette blir 2. søskenforsøk. Så vi får krysse fingrene for hverandre. Lykke til videre.

Klem

Hei!

Jeg skal begynne med spray 9.mai. Blir ikke uttak før uke 25 viss alt går i orden. Var meningen at vi skulle ha ICSI, men siden min kjære sine svømmere ikke var så dårlige som først antatt blir det IVF.

Håper vi kan følge med hverandre i prosessen, det hadde vært kjekt.

Hei dere!

Jeg starter med spray 2. mai. Det er første søskenforsøk - på Ullevål. Har fått time til første UL 6. juni. Synes at det var veldig sent. Skal prøve å ringe i morgen for å spørre hvorfor jeg skal spraye så lenge uten noen sjekk. Kanskje det er fordi jeg ikke rakk å ta hormonblodprøven (fikk mens midt i påskeferien)? ICSI på oss også.

Annonse

Hei!

Jeg skulle etter planen starte med spray i mai, og uttak i uke 24, men har valgt og hoppe av.. Sliter med litt helse problemer som jeg tenker og få orden på først.. Det er så belastning med alle disse hormonene.. så har snakka med Riksen, og da blir det sansynligvis i sprayi august:)

Lykke til;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...