Gå til innhold

I dag fikk jeg VERDENS VÆRSTE spørsmål!!!

Anbefalte innlegg

Var å shoppa i dag og møtte en gammel (men ikke så god) venn. Han ga meg DEN klemmen og nikka mot vogna og spurte om det var sneipen min? Ja, sa jeg stolt.

Men så pekte han på magen min og spurte:

EN TIL PÅ VEI, ELLER????

Fyyy faaa......., hva svarer du da????

Gutten min er7 mnd og det har vært vanskelig å få vekk alt på magen, men jeg er da ikke sååå stor???

Trodde jeg skulle svime av.....

Jeg sa bare: nei, ikke lett å bli kvitt alt etterpå vettdu. Hehe

Så ble han jo helt satt ut og måtte plutselig gå veldig fort...

Ååååå, må slanke meg fort tror jeg:)

Fortsetter under...

Nei, ikke morsomt det der, trøst deg med at han antakelig tenker like mye på flausen som du!!!!! Dessuten skal du være stolt av magen din, den har tatt vare på det kjæreste du har!!!!

Forressten; har en kompis som alltid omtaler barna mine som "sneipen", selv om det er jenter - synes dette er ett uhøflig uttrykk på små barn....

*ler* ikke meningen å le men jeg kjenner meg igjen der, ofte står magen min rett ut og jeg ser selv at det faktisk ser ut som om jeg er gravid igjen, men det meste er overflødig hud, og det kan jeg ikke gjøre så mye med...desverre..uff uff jeg får nok bare leve med det..jeg har vurdert å gå med korsett!!! hahaha

Annonse

he he ikke meningen å le, men han ble sikkert rimelig flau ja! kunne helt klart holdt kjeft ;)

Men kjenner til den magen ja... den forsvinner ikke så lett gitt. Vi får sette igang m litt situps og trening ;)

uff da.. hadde egentlig syntes det var litt morsomt. hadde svart noe som "hæ?! synes du jeg er feit eller?" hahaha.. da hadde han nok blitt flauere enn meg ihvertfall..

magen forsvinner nok med tiden, man skal jo ikke slanke seg bevisst når man ammer (men ha et sunt kosthold selvfølgelig) og trene? hvem orker det med en liten baby?

neida, ta det på sikt.. bare sørg for å ta det. ;)

Annonse

He-he, synes det er litt morsomt jeg da:-) Ikke at du fikk en kjip opplevelse altså, men jeg ser det komiske i situasjonen. Alle med litt vett i skallen vet jo at de aller fleste har større mage enn før i laaang tid etter en fødsel, meg innkludert. Jeg hadde litt mage fra før også jeg da, nå er den nesten dom før bare litt mer hengete.. Lekkert he-he.. Jaja, tenker lite på det igrunnen, har jo fått en så utrolig fin datter, så da får vi vel tåle at figuren får seg en bulk eller to;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...