Nina og lille Amalie :o) Skrevet 27. april 2006 #1 Del Skrevet 27. april 2006 APRIL: * Gry, termin 26.04,venter jente. (Gjøvik) Håper hun snart kommer!! Begynner å bli lei av å vente!!! Lille Leah kom til verden på termin!! MAI: *Elisabeth,med termin 3.5 har allerede fått en gutt! (Gjøvik) Han kom til verden 17.april. GRATULERER! *Helen: termin 23 mai, venter gutt nr 2 (Åsmarka) JUNI: *Venter nr 2 i juni: Hei:-) Jeg har termin den: 18 juni:-) * Nina : termin 23.juni, venter prinsesse nr 2 (Gjøvik) (ul termin 3/7 men den tror jeg ikke noe på hihi) *Anette: termin 26 juni (får kanskje vite kjønn på onsdag (Lillehammer) (ul termin også her 3/7 som jeg ikke tror på) JULI: *Randi Cecilie venter jente:) :Jeg venter min første den 3 juli:) (Gjøvik) AUGUST: * Mari: termin 10. august. Da kommer det en med utovertiss * Mona venter sin første 11.august (Gjøvik) * Dodge: 2. eller 3. uka i august. De lærde strides. (Lillehammer) SEPTEMBER: *wenche sept.06 :Jeg venter vår første i midten av september (Gjøvik) *Ellen: termin 19. september. Det kommer to av samme slag, men om det blir gutter eller jenter er uvisst. OKTOBER: NOVEMBER: DESEMBER: JANUAR: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 APRIL: * Gry, termin 26.04,venter jente. (Gjøvik) Håper hun snart kommer!! Begynner å bli lei av å vente!!! Lille Leah kom til verden på termin!! MAI: *Elisabeth,med termin 3.5 har allerede fått en gutt! (Gjøvik) Han kom til verden 17.april. GRATULERER! *Helen: termin 23 mai, venter gutt nr 2 (Åsmarka) JUNI: *Venter nr 2 i juni: Hei:-) Jeg har termin den: 18 juni:-) * Nina : termin 23.juni, venter prinsesse nr 2 (Gjøvik) (ul termin 3/7 men den tror jeg ikke noe på hihi) *Anette: termin 26 juni (får kanskje vite kjønn på onsdag (Lillehammer) (ul termin også her 3/7 som jeg ikke tror på) JULI: *Randi Cecilie venter jente:) :Jeg venter min første den 3 juli:) (Gjøvik) AUGUST: * Mari: termin 10. august. Da kommer det en med utovertiss * Mona venter sin første 11.august (Gjøvik) * Dodge: 2. eller 3. uka i august. De lærde strides. (Lillehammer) SEPTEMBER: *wenche sept.06 :Jeg venter vår første i midten av september (Gjøvik) *Ellen: termin 19. september. Det kommer to av samme slag, men om det blir gutter eller jenter er uvisst. OKTOBER: NOVEMBER: DESEMBER: JANUAR 29.01.07 Tone, Lillehammer Jeg er helt fersk her. :-) Men håper å få være med i "gjengen" for det.. hehe.. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5181719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingrid og Marielle Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 NOVEMBER: *ingrid iren. termin 27.nov. barn nr 2. Gjøvik Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5184923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica Belinda "høygravid" Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 NOVEMBER: *Monica. termin 20.nov. barn nr 3. Østre Toten Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5189077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mai 2006 #5 Del Skrevet 29. mai 2006 JANUAR : Natalia, termin 31. jan. Barn nr ! Gjøvik Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5192421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. mai 2006 #6 Del Skrevet 29. mai 2006 barn nr 1, skulle det stå.. jeg er også helt ny.. og sikkert yngst... bare 18 år. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5192445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina og lille Amalie :o) Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 30. mai 2006 APRIL: * Gry, termin 26.04,venter jente. (Gjøvik) Håper hun snart kommer!! Begynner å bli lei av å vente!!! Lille Leah kom til verden på termin!! MAI: *Elisabeth,med termin 3.5 har allerede fått en gutt! (Gjøvik) Han kom til verden 17.april. GRATULERER! *Helen: termin 23 mai, venter gutt nr 2 (Åsmarka)- en nydelig gutt kom til verden 28.mai! JUNI: *Venter nr 2 i juni: Hei:-) Jeg har termin den: 18 juni:-) * Nina : termin 23.juni, venter prinsesse nr 2 (Gjøvik) (ul termin 3/7 men den tror jeg ikke noe på hihi) *Anette: termin 26 juni (får kanskje vite kjønn på onsdag (Lillehammer) (ul termin også her 3/7 som jeg ikke tror på) JULI: *Randi Cecilie venter jente:) :Jeg venter min første den 3 juli:) (Gjøvik) AUGUST: * Mari: termin 10. august. Da kommer det en med utovertiss * Mona venter sin første 11.august (Gjøvik) * Dodge: 2. eller 3. uka i august. De lærde strides. (Lillehammer) SEPTEMBER: *wenche sept.06 :Jeg venter vår første i midten av september (Gjøvik) *Ellen: termin 19. september. Det kommer to av samme slag, men om det blir gutter eller jenter er uvisst. OKTOBER: NOVEMBER: *ingrid iren. termin 27.nov. barn nr 2. Gjøvik *Monica. termin 20.nov. barn nr 3. Østre Toten DESEMBER: JANUAR *29.01.07 Tone, Lillehammer *Natalia, termin 31. jan. Barn nr 1 Gjøvik jeg måtte bare rydde littegrann hehe TIPS: kopier hele lista som sistemann har lagt inn og bare føy til deg selv på riktig måned. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5200417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. mai 2006 #8 Del Skrevet 30. mai 2006 APRIL: * Gry, termin 26.04,venter jente. (Gjøvik) Håper hun snart kommer!! Begynner å bli lei av å vente!!! Lille Leah kom til verden på termin!! MAI: *Elisabeth,med termin 3.5 har allerede fått en gutt! (Gjøvik) Han kom til verden 17.april. GRATULERER! *Helen: termin 23 mai, venter gutt nr 2 (Åsmarka)- en nydelig gutt kom til verden 28.mai! JUNI: *Venter nr 2 i juni: Hei:-) Jeg har termin den: 18 juni:-) * Nina : termin 23.juni, venter prinsesse nr 2 (Gjøvik) (ul termin 3/7 men den tror jeg ikke noe på hihi) *Anette: termin 26 juni (får kanskje vite kjønn på onsdag (Lillehammer) (ul termin også her 3/7 som jeg ikke tror på) JULI: *Randi Cecilie venter jente:) :Jeg venter min første den 3 juli:) (Gjøvik) AUGUST: * Mari: termin 10. august. Da kommer det en med utovertiss * Mona venter sin første 11.august (Gjøvik) * Dodge: 2. eller 3. uka i august. De lærde strides. (Lillehammer) SEPTEMBER: *wenche sept.06 :Jeg venter vår første i midten av september (Gjøvik) *Ellen: termin 19. september. Det kommer to av samme slag, men om det blir gutter eller jenter er uvisst. OKTOBER: NOVEMBER: *ingrid iren. termin 27.nov. barn nr 2. Gjøvik *Monica. termin 20.nov. barn nr 3. Østre Toten *Annemor37. termin 21. november. barn nr 4. Moelv DESEMBER: JANUAR *29.01.07 Tone, Lillehammer *Natalia, termin 31. jan. Barn nr 1 Gjøvik Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5202451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
baby3-2013 :) Skrevet 30. mai 2006 #9 Del Skrevet 30. mai 2006 APRIL: * Gry, termin 26.04,venter jente. (Gjøvik) Håper hun snart kommer!! Begynner å bli lei av å vente!!! Lille Leah kom til verden på termin!! MAI: *Elisabeth,med termin 3.5 har allerede fått en gutt! (Gjøvik) Han kom til verden 17.april. GRATULERER! *Helen: termin 23 mai, venter gutt nr 2 (Åsmarka)- en nydelig gutt kom til verden 28.mai! JUNI: *Venter nr 2 i juni: Hei:-) Jeg har termin den: 18 juni:-) * Nina : termin 23.juni, venter prinsesse nr 2 (Gjøvik) (ul termin 3/7 men den tror jeg ikke noe på hihi) *Anette: termin 26 juni (får kanskje vite kjønn på onsdag (Lillehammer) (ul termin også her 3/7 som jeg ikke tror på) JULI: *Randi Cecilie venter jente:) :Jeg venter min første den 3 juli:) (Gjøvik) AUGUST: * Mari: termin 10. august. Da kommer det en med utovertiss * Mona venter sin første 11.august (Gjøvik) * Dodge: 2. eller 3. uka i august. De lærde strides. (Lillehammer) SEPTEMBER: *wenche sept.06 :Jeg venter vår første i midten av september (Gjøvik) *Ellen: termin 19. september. Det kommer to av samme slag, men om det blir gutter eller jenter er uvisst. OKTOBER: *Heidi: termin 10. okt. Venter en gutt, barn nr.1. Lena NOVEMBER: *ingrid iren. termin 27.nov. barn nr 2. Gjøvik *Monica. termin 20.nov. barn nr 3. Østre Toten *Annemor37. termin 21. november. barn nr 4. Moelv DESEMBER: JANUAR *29.01.07 Tone, Lillehammer *Natalia, termin 31. jan. Barn nr 1 Gjøvik Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5202723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #10 Del Skrevet 30. mai 2006 APRIL: * Gry, termin 26.04,venter jente. (Gjøvik) Håper hun snart kommer!! Begynner å bli lei av å vente!!! Lille Leah kom til verden på termin!! MAI: *Elisabeth,med termin 3.5 har allerede fått en gutt! (Gjøvik) Han kom til verden 17.april. GRATULERER! *Helen: termin 23 mai, venter gutt nr 2 (Åsmarka)- en nydelig gutt kom til verden 28.mai! JUNI: *Venter nr 2 i juni: Hei:-) Jeg har termin den: 18 juni:-) * Nina : termin 23.juni, venter prinsesse nr 2 (Gjøvik) (ul termin 3/7 men den tror jeg ikke noe på hihi) *Anette: termin 26 juni (får kanskje vite kjønn på onsdag (Lillehammer) (ul termin også her 3/7 som jeg ikke tror på) JULI: *Randi Cecilie venter jente:) :Jeg venter min første den 3 juli:) (Gjøvik) *Kari Lone : Vi venter nr 2, ei jente (?). UL termin 28.juli (som jeg ikke tror på heller, ....vi får se hva som skjer...) (V. Toten). AUGUST: * Mari: termin 10. august. Da kommer det en med utovertiss * Mona venter sin første 11.august (Gjøvik) * Dodge: 2. eller 3. uka i august. De lærde strides. (Lillehammer) SEPTEMBER: *wenche sept.06 :Jeg venter vår første i midten av september (Gjøvik) *Ellen: termin 19. september. Det kommer to av samme slag, men om det blir gutter eller jenter er uvisst. OKTOBER: *Heidi: termin 10. okt. Venter en gutt, barn nr.1. Lena NOVEMBER: *ingrid iren. termin 27.nov. barn nr 2. Gjøvik *Monica. termin 20.nov. barn nr 3. Østre Toten *Annemor37. termin 21. november. barn nr 4. Moelv DESEMBER: JANUAR *29.01.07 Tone, Lillehammer *Natalia, termin 31. jan. Barn nr 1 Gjøvik hei83 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5203077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 30. mai 2006 #11 Del Skrevet 30. mai 2006 APRIL: * Gry, termin 26.04,venter jente. (Gjøvik) Håper hun snart kommer!! Begynner å bli lei av å vente!!! Lille Leah kom til verden på termin!! MAI: *Elisabeth,med termin 3.5 har allerede fått en gutt! (Gjøvik) Han kom til verden 17.april. GRATULERER! *Helen: termin 23 mai, venter gutt nr 2 (Åsmarka)- en nydelig gutt kom til verden 28.mai! JUNI: *Venter nr 2 i juni: Hei:-) Jeg har termin den: 18 juni:-) * Nina : termin 23.juni, venter prinsesse nr 2 (Gjøvik) (ul termin 3/7 men den tror jeg ikke noe på hihi) *Anette: termin 26 juni (får kanskje vite kjønn på onsdag (Lillehammer) (ul termin også her 3/7 som jeg ikke tror på) JULI: *Randi Cecilie venter jente:) :Jeg venter min første den 3 juli:) (Gjøvik) *Kari Lone : Vi venter nr 2, ei jente (?). UL termin 28.juli (som jeg ikke tror på heller, ....vi får se hva som skjer...) (V. Toten). AUGUST: * Dodge: 8. august. (De lærde strides fortsatt) (Lillehammer) * Mari: termin 10. august. Da kommer det en med utovertiss * Mona venter sin første 11.august (Gjøvik) SEPTEMBER: *wenche sept.06 :Jeg venter vår første i midten av september (Gjøvik) *Ellen: termin 19. september. Det kommer to av samme slag, men om det blir gutter eller jenter er uvisst. OKTOBER: *Heidi: termin 10. okt. Venter en gutt, barn nr.1. Lena NOVEMBER: *ingrid iren. termin 27.nov. barn nr 2. Gjøvik *Monica. termin 20.nov. barn nr 3. Østre Toten *Annemor37. termin 21. november. barn nr 4. Moelv DESEMBER: JANUAR *29.01.07 Tone, Lillehammer *Natalia, termin 31. jan. Barn nr 1 Gjøvik hei83 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5204281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammatel2jente Skrevet 31. mai 2006 #12 Del Skrevet 31. mai 2006 APRIL: * Gry, termin 26.04,venter jente. (Gjøvik) Håper hun snart kommer!! Begynner å bli lei av å vente!!! Lille Leah kom til verden på termin!! MAI: *Elisabeth,med termin 3.5 har allerede fått en gutt! (Gjøvik) Han kom til verden 17.april. GRATULERER! *Helen: termin 23 mai, venter gutt nr 2 (Åsmarka)- en nydelig gutt kom til verden 28.mai! JUNI: *Venter nr 2 i juni: Hei:-) Jeg har termin den: 18 juni:-) * Nina : termin 23.juni, venter prinsesse nr 2 (Gjøvik) (ul termin 3/7 men den tror jeg ikke noe på hihi) *Anette: termin 26 juni (får kanskje vite kjønn på onsdag (Lillehammer) (ul termin også her 3/7 som jeg ikke tror på) JULI: *Randi Cecilie venter jente:) :Jeg venter min første den 3 juli:) (Gjøvik) *Kari Lone : Vi venter nr 2, ei jente (?). UL termin 28.juli (som jeg ikke tror på heller, ....vi får se hva som skjer...) (V. Toten). AUGUST: * Dodge: 8. august. (De lærde strides fortsatt) (Lillehammer) * Mari: termin 10. august. Da kommer det en med utovertiss * Mona venter sin første 11.august (Gjøvik) SEPTEMBER: *wenche sept.06 :Jeg venter vår første i midten av september (Gjøvik) *Ellen: termin 19. september. Det kommer to av samme slag, men om det blir gutter eller jenter er uvisst. OKTOBER: *Heidi: termin 10. okt. Venter en gutt, barn nr.1. Lena *Vekten77 UL termin 19.oktober,venter jente nr 2.Gjøvik NOVEMBER: *ingrid iren. termin 27.nov. barn nr 2. Gjøvik *Monica. termin 20.nov. barn nr 3. Østre Toten *Annemor37. termin 21. november. barn nr 4. Moelv DESEMBER: JANUAR *29.01.07 Tone, Lillehammer *Natalia, termin 31. jan. Barn nr 1 Gjøvik hei83 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5213752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
holmez Skrevet 31. mai 2006 #13 Del Skrevet 31. mai 2006 APRIL: * Gry, termin 26.04,venter jente. (Gjøvik) Håper hun snart kommer!! Begynner å bli lei av å vente!!! Lille Leah kom til verden på termin!! MAI: *Elisabeth,med termin 3.5 har allerede fått en gutt! (Gjøvik) Han kom til verden 17.april. GRATULERER! *Helen: termin 23 mai, venter gutt nr 2 (Åsmarka)- en nydelig gutt kom til verden 28.mai! JUNI: *Venter nr 2 i juni: Hei:-) Jeg har termin den: 18 juni:-) *Venter nr.2 i juni - de sier 21. men tror det er før. Kari * Nina : termin 23.juni, venter prinsesse nr 2 (Gjøvik) (ul termin 3/7 men den tror jeg ikke noe på hihi) *Anette: termin 26 juni (får kanskje vite kjønn på onsdag (Lillehammer) (ul termin også her 3/7 som jeg ikke tror på) JULI: *Randi Cecilie venter jente:) :Jeg venter min første den 3 juli:) (Gjøvik) *Kari Lone : Vi venter nr 2, ei jente (?). UL termin 28.juli (som jeg ikke tror på heller, ....vi får se hva som skjer...) (V. Toten). AUGUST: * Dodge: 8. august. (De lærde strides fortsatt) (Lillehammer) * Mari: termin 10. august. Da kommer det en med utovertiss * Mona venter sin første 11.august (Gjøvik) SEPTEMBER: *wenche sept.06 :Jeg venter vår første i midten av september (Gjøvik) *Ellen: termin 19. september. Det kommer to av samme slag, men om det blir gutter eller jenter er uvisst. OKTOBER: *Heidi: termin 10. okt. Venter en gutt, barn nr.1. Lena *Vekten77 UL termin 19.oktober,venter jente nr 2.Gjøvik NOVEMBER: *ingrid iren. termin 27.nov. barn nr 2. Gjøvik *Monica. termin 20.nov. barn nr 3. Østre Toten *Annemor37. termin 21. november. barn nr 4. Moelv DESEMBER: JANUAR *29.01.07 Tone, Lillehammer *Natalia, termin 31. jan. Barn nr 1 Gjøvik hei83 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5222228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #14 Del Skrevet 11. juni 2006 APRIL: * Gry, termin 26.04,venter jente. (Gjøvik) Håper hun snart kommer!! Begynner å bli lei av å vente!!! Lille Leah kom til verden på termin!! MAI: *Elisabeth,med termin 3.5 har allerede fått en gutt! (Gjøvik) Han kom til verden 17.april. GRATULERER! *Helen: termin 23 mai, venter gutt nr 2 (Åsmarka)- en nydelig gutt kom til verden 28.mai! JUNI: *Venter nr 2 i juni: Hei:-) Jeg har termin den: 18 juni:-) *Venter nr.2 i juni - de sier 21. men tror det er før. Kari * Nina : termin 23.juni, venter prinsesse nr 2 (Gjøvik) (ul termin 3/7 men den tror jeg ikke noe på hihi) *Anette: termin 26 juni (får kanskje vite kjønn på onsdag (Lillehammer) (ul termin også her 3/7 som jeg ikke tror på) JULI: *Randi Cecilie venter jente:) :Jeg venter min første den 3 juli:) (Gjøvik) *Kari Lone : Vi venter nr 2, ei jente (?). UL termin 28.juli (som jeg ikke tror på heller, ....vi får se hva som skjer...) (V. Toten). AUGUST: * Dodge: 8. august. (De lærde strides fortsatt) (Lillehammer) * Mari: termin 10. august. Da kommer det en med utovertiss * Mona venter sin første 11.august (Gjøvik) SEPTEMBER: *wenche sept.06 :Jeg venter vår første i midten av september (Gjøvik) *Ellen: termin 19. september. Det kommer to av samme slag, men om det blir gutter eller jenter er uvisst. OKTOBER: *Heidi: termin 10. okt. Venter en gutt, barn nr.1. Lena *Vekten77 UL termin 19.oktober,venter jente nr 2.Gjøvik NOVEMBER: *ingrid iren. termin 27.nov. barn nr 2. Gjøvik *Monica. termin 20.nov. barn nr 3. Østre Toten *Annemor37. termin 21. november. barn nr 4. Moelv DESEMBER: JANUAR *29.01.07 Tone, Lillehammer *Natalia, termin 31. jan. Barn nr 1 Gjøvik Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5322688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjøsa og prinsessa Skrevet 12. juni 2006 #15 Del Skrevet 12. juni 2006 APRIL: * Gry, termin 26.04,venter jente. (Gjøvik) Håper hun snart kommer!! Begynner å bli lei av å vente!!! Lille Leah kom til verden på termin!! MAI: *Elisabeth,med termin 3.5 har allerede fått en gutt! (Gjøvik) Han kom til verden 17.april. GRATULERER! *Helen: termin 23 mai, venter gutt nr 2 (Åsmarka)- en nydelig gutt kom til verden 28.mai! JUNI: *Venter nr 2 i juni: Hei:-) Jeg har termin den: 18 juni:-) *Venter nr.2 i juni - de sier 21. men tror det er før. Kari * Nina : termin 23.juni, venter prinsesse nr 2 (Gjøvik) (ul termin 3/7 men den tror jeg ikke noe på hihi) *Anette: termin 26 juni (får kanskje vite kjønn på onsdag (Lillehammer) (ul termin også her 3/7 som jeg ikke tror på) JULI: *Randi Cecilie venter jente:) :Jeg venter min første den 3 juli:) (Gjøvik) *Kari Lone : Vi venter nr 2, ei jente (?). UL termin 28.juli (som jeg ikke tror på heller, ....vi får se hva som skjer...) (V. Toten). AUGUST: * Dodge: 8. august. (De lærde strides fortsatt) (Lillehammer) * Mari: termin 10. august. Da kommer det en med utovertiss * Mona venter sin første 11.august (Gjøvik) SEPTEMBER: *wenche sept.06 :Jeg venter vår første i midten av september (Gjøvik) *Ellen: termin 19. september. Det kommer to av samme slag, men om det blir gutter eller jenter er uvisst. OKTOBER: *Heidi: termin 10. okt. Venter en gutt, barn nr.1. Lena *Vekten77 UL termin 19.oktober,venter jente nr 2.Gjøvik NOVEMBER: *ingrid iren. termin 27.nov. barn nr 2. Gjøvik *Monica. termin 20.nov. barn nr 3. Østre Toten *Annemor37. termin 21. november. barn nr 4. Moelv DESEMBER: * Mjøsa Termin 3.des. barn nr. 1. Biri JANUAR *29.01.07 Tone, Lillehammer *Natalia, termin 31. jan. Barn nr 1 Gjøvik Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5333290 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 13. juni 2006 #16 Del Skrevet 13. juni 2006 APRIL: * Gry, termin 26.04,venter jente. (Gjøvik) Håper hun snart kommer!! Begynner å bli lei av å vente!!! Lille Leah kom til verden på termin!! MAI: *Elisabeth,med termin 3.5 har allerede fått en gutt! (Gjøvik) Han kom til verden 17.april. GRATULERER! *Helen: termin 23 mai, venter gutt nr 2 (Åsmarka)- en nydelig gutt kom til verden 28.mai! JUNI: *Venter nr 2 i juni: Hei:-) Jeg har termin den: 18 juni:-) *Venter nr.2 i juni - de sier 21. men tror det er før. Kari * Nina : termin 23.juni, venter prinsesse nr 2 (Gjøvik) (ul termin 3/7 men den tror jeg ikke noe på hihi) *Anette: termin 26 juni (Prinsesse nr 3 (Lillehammer) (ul termin også her 3/7 som jeg ikke tror på) JULI: *Randi Cecilie venter jente:) :Jeg venter min første den 3 juli:) (Gjøvik) *Kari Lone : Vi venter nr 2, ei jente (?). UL termin 28.juli (som jeg ikke tror på heller, ....vi får se hva som skjer...) (V. Toten). AUGUST: * Dodge: 8. august. (De lærde strides fortsatt) (Lillehammer) * Mari: termin 10. august. Da kommer det en med utovertiss * Mona venter sin første 11.august (Gjøvik) SEPTEMBER: *wenche sept.06 :Jeg venter vår første i midten av september (Gjøvik) *Ellen: termin 19. september. Det kommer to av samme slag, men om det blir gutter eller jenter er uvisst. OKTOBER: *Heidi: termin 10. okt. Venter en gutt, barn nr.1. Lena *Vekten77 UL termin 19.oktober,venter jente nr 2.Gjøvik NOVEMBER: *ingrid iren. termin 27.nov. barn nr 2. Gjøvik *Monica. termin 20.nov. barn nr 3. Østre Toten *Annemor37. termin 21. november. barn nr 4. Moelv DESEMBER: * Mjøsa Termin 3.des. barn nr. 1. Biri JANUAR *29.01.07 Tone, Lillehammer *Natalia, termin 31. jan. Barn nr 1 Gjøvik Måtte fikse litt... nå har jeg vist venta på å få vite kjønne på onsdag i snart 2 mnd hehe... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5336753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ÅB-des.06 Skrevet 17. august 2006 #17 Del Skrevet 17. august 2006 Desember: Åse Berit. Termin 18. desember. Bor Mesnali. Føder på Lillehammer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-5965338 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 22. august 2006 #18 Del Skrevet 22. august 2006 februar barn på vei her=) rundt den 25 første mann så er spent Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-6033308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene og Leander Skrevet 11. oktober 2006 #19 Del Skrevet 11. oktober 2006 November: Lene. termin 8.november. Venter barn nr.1(gutt). Gjøvik Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886191-ny-terminliste-for-oppland/#findComment-6643604 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå