Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er veldig individuelt,men når begynte deres barn å gå selv etter at de hadde lært seg å gå når de holder seg i fingrene deres?

Datteren min er blitt en racer når det gjelder å gå når hun "støtter" seg til oss.Av og til løper hun når hun holder oss i fingrene.

Kan det enda gå ett halvt år til hun går?

Hun er 10mnd nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886158-g%C3%A5r-hun-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min er snart 8 mnd og har noen uker dratt seg opp i stående ved bord og andre møbler, men tror nok det tar noen måneder før han går.

Vet om endel babyer som har gått med støtte, gåvogn f.eks ved 9 mnd, og gått uten støtte ved 11 mnd.

Så det er veldig forskjellig. Alt mellom 10 og 16(18) mnd er vel normalt.

:-)

Annonse

Mye rare svar her:-)

Når hun går fint med bare støtte i hendene deres, vil jeg vel ikke tror hun venter enda 6 mnd med å slippe seg selv. Snuppa her gikk da hun var 10 mnd, og da hadde hun gått rundt bort og andre møbler i noen mnd først. Så det virker som hun kanskje begynner å slippe seg snart syns jeg...

Tuuuuuusen takk for skikkelig svar.Var redd for enkelte av svarene du ser skulle komme,så jeg valgte å være anonym.

Jeg er førstegangsmor,så jeg er så usikker på så mye.Er veldig kjekkt å få høre andre sin erfaring og meninger.

Håper hun slipper seg snart jeg også.Gleder meg som en unge til hun går.(selv om det blir hundre ganger så mye slit.HeHe)

Takk for svaret igjen Luca.

Jeg syns det er utrolig synd at mange velger å være anonyme pga de sleivete svarene som ofte kommer her, men skjønner deg godt.

Da jeg fikk mitt første barn var det ihvertfall ikke noe som het internett(17 år siden) så jeg leste mye spedbarnslitteratur, og det gjør jeg fortsatt. Men må si jeg også, på tross av 3 barn og en del erfaring, finner så mye nyttig info her. så flott med et sted man kan spørre andre hvis man er usikre på ting, og utveksle erfaringer generellt.

Så lykke til men gåingen til jenta di, det blir bare enda morsommere framover..jeg lover deg:-)

Da sønnen min var ca 10 mnd,så reiste han seg opp og kunne sette seg opp i sittestilling.

Har nesten ikke krabbet,selvom han kunne det.

Noen dager etter så gikk han når vi leide han eller han bare hold oss i hånda.

Gikk da han var akkurat 13 mnd gammel.

Da gikk han kjempe fint og stødig.

Han slapp seg når han var trygg på att han kunne gå.

Nesten så han små løp den dagen ogsp.

Skikkelig moro var det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...