Gå til innhold

Noen som har opplevd det samme som meg?? Gravid og praksisplass

nurs

Anbefalte innlegg

Nå er jeg kjempe frustert!! og litt sinna.

Jeg er sykepleier student, på tirsdag begynte jeg min praksis periode i psykiatrien. Noe som kanskje ikke er helt gunstig for en gravid i 7 måned.

min praksisansvarlig har plassert meg i hjemmetjenesten psykiatri, og der røyker alle brukerene, dette er ikke bra for meg og barnet mitt.. Jeg ringte til min lærer med en gang og han skulle prøve å ordne meg en annen plass. Nå har det gått 2 dager og jeg har ikke hørt noen ting!!

Noe annet som jeg har stusset over er at min kontaktsykepleier sa til meg at jeg etter hvert kunne jobbe mer selvstendig og lage avtaler på hennes fridager med brukerne, og her snakker vi om psykisk syke mennesker. Dette hører ikke hjemme noe sted!!!

Noen som har opplevd noe av det samme som meg??

Fortsetter under...

hei..

blir kanskje å være på samme stadium som du e no te høstn..trudde egentli at vi ikke fikk gå ut i praksis da? du e jo egentli litt utsatt,pasientan e jo tross alt psykisk ustabil..men det vise jo litt kot kort tenkt kontakt sykepleiern din e..

Jeg er 6 mnd på vei, og også spl.student, også ute i psykisk helse-praksisen nå.

Jeg syns ikke du bør gå med på å være i psyk.hjemmetjeneste dersom du føler at det ikke er bra for deg og barnet ditt. Det kan jo være en risiko å omgås psykisk ustabile pasienter, noen av dem kan kansje bli fysisk utagerende mot pleiere, noe som i alle fall ikke er bra når du er gravid! Ta kontakt med praksisansvarlig/læreren din, og si at de må få fortgang i saken, fodi du ikke vil utsette barnet ditt for noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...