Gå til innhold

Det ble en svart baby.............

Anbefalte innlegg

Kollegaen min fødte baby og det ble mørkhudet baby!

Hun var klar over at det var en viss fare for det,men fortalte det aldri til samboeren.

Hun gamblet på at det var samboerens barn hun bar på,men tok grundig feil !

Samboeren forlot føden i sjokk og de vet ikke hvor han dro.

Hun selv er i sjokk og vil visst hjem nå.Hun vil ikke holde babyen sin....vil rømme fra alt.

Kan ikke si annet enn,tenk at hun turte å gamble slik?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4886113-det-ble-en-svart-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er jo helt på jordet... å når hun ikke engang bruker prevansjon når hun er utro heller.. jeg tror jeg hadde blit verdens mest ulykkelige #pappa# hvis det hadde skjedd meg ass.. stakars mann. skjønner ikke hvordan hun kan ha hatt samvittighet til det... er stygt å leke med fars følelsene til noen,, for meg er det noe av de sterkeste man kan ha tror jeg..

Vet ikke hva jeg skal si....litt av en historie.

Ærlighet er jo så viktig,hun kan jo ikke ha hatt det bra under svangerskapet.Jeg hadde blitt galen av en slik hemmelighet...og hadde aldri turt å gamble.

Hadde hun sagt for lenge siden om hvordan det var,hadde jo samboren kunnet psyke seg opp til dette og få en mulighet til å bli glad i barnet.

Stakkars baby,lille menneske som ikke har bedt om å komme til verden og helt uskyldig oppi alt !

Forferdelig! Stakkars barn ... også!

Leste en slik historie i "Fra virkeligheten" i et ukeblad for mange år siden ...

Mange barn har jo en annen far enn den som er gift med mor ved fødsel, men det kommer kanskje aldri frem (samme hudfarge) - før man f eks tester for et eller annet.

Annonse

Ikke noen som tenker at denne tråden kan være tull? For et idiotisk innlegg! Blir ikke mer troverdig når man signerer med "anonym". "Anonym"-knappen er for flaue eller intime spørsmål, ikke for å kunne slenge dritt!

Ikke meningen å skape negativ stemning her altså, ,jenter. Ble bare så provosert...

Hvis dette bare er et køddeinnlegg så er det jævlig unødvendig å legge det inn her på bligravid.

Syns folk skal holde seg for gode til sånt tull som dette her.

Og er det sant så har jo jenta et probem, trenger hjelp. Trenger jo ikke slenge dritt om det her da.

Er vel unødvending å si at den anonymknappen ikke burde misbrukes, men det skjer jo tydeligvis ofte.

Dette er en seriøs side som helt ærlig fortjener bedre enn sånn driit som dette. SKJERP DERE!!

Det er fullt mulig dette er sant. Har lest/hørt et sted at det var flere jordmødre som hadde opplevd dette. Og det var en forferdelig situasjon. At man har samvittighet til noe sånt...... Jeg syns så forferdelig synd på pappa'en............... Og mamma'en og, men hun har jo satt i stand saken selv. Men stakkars baby.... Huff, ble skikkelig lei meg nå. Mulig det er tull, men det er absolutt mulig at det er sant og.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...