Gå til innhold

Jeg eier ikke kontroll.....

Anbefalte innlegg

...over følelsene! I dag er jeg helt på griner'n igjen. Nå har jeg grått for alt jeg kan finne på. Det må være hormonene tante tar med seg. Er jo egentlig så fornøyd med så mye, men også misfornøyd med et par vesentlige ting.... Dette med mangelen på baby, og så retter jeg på en måte aggresjonen min på han som jeg bor sammen med. Synes han er så innmari teit noen ganger. Men egentlig er det nok jeg som er helt i ubalanse.....

Æsj jeg føler meg som en bortsjemt drittkjærring.

Er det andre som kjenner seg igjen eller er jeg virkelig helt gal?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4885805-jeg-eier-ikke-kontroll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg veldig igjen!!!

Jeg har dager der jeg er skikkelig på nedtur, og har da en tendens til å finne alt som er negativt. Jeg finner alle gode grunner til å la dette prosjektet være, fordi det blir så slitsomt å forholde seg til det hele tiden. Har jo en tendens til å ikke tenke på andre ting....

Jeg er også lett på griner`n... Hører jeg noe på radio f.eks. som IKKE er noe å ta til tårene for, så skal du være sikker på at jeg gjør det likevel.

Helt håpløs!!

Tror nok at det er mange av oss som har det slik. En tror at dette ikke påvirker oss så mye som det gjør, og så merker vi at det gjør det likevel... nettopp fordi vi så lett tar til tårene.

Du får bare innrømme det! Du er skikkelig drittskuffa, og drittlei av å bli skuffa! Og drittlei av å være så fokusert og betatt av dette!

For det er vel det som er saken..!?

De stakkars mennene våre skjønner sikkert ingenting, og det er sikkert ikke så lett å være dem heller.... he,he.

Vi får prøve å bære over med dem, slik som de må bære over med oss =)

En stooooor god klem til deg horatio!!

Hei,horatio:)))

Dette er du så absolutt ikke alene om nei!!!

Jeg er jo midt i prøvinga,men føler alikevel at alt blir ødelagt pga mitt dårlige og ustabile humør, det fører til krangling og det blir det i hvert fall ikke sex av!!

Som du vet har jeg jo gått på dobbel pergo denne mnd,så jeg hadde egentlig DE forhåpningene, så blir alt ødelagt av krangling!!! IKKE bra i det hele tatt...

Føler at jeg har et voldsomt sinne og frustrasjon for tida,vet ikke om det er bivirkninger men det ødelegger i hvert fall sexlivet,midt i prøvinga!!!

Så du er HELT normal ja,kjenner meg så godt igjen...

Men kjipt er det:(

Kjempetrøsteklem fra

Takk for stor klem ia69! Den varmet helt hit!

Uffamei optimist, det var jo skikkelig dumt da! Men jeg tror nok at jeg ble, og kanskje fortsatt er påvirket av pergo sånn humørmessig mener jeg. Det er jo ikke godt å vite hva som er hva heller, kan jo være disse veldige forventningene man bygger opp. Jeg har en tendens til å bli like lukket som en hermetikkboks når jeg er sint eller lei meg jeg, hadde nesten vært bedre å få blåst det ut med en krangel.....

Som ia69 sier, så er det vel ikke så lett å være dem heller!

"nå vil jeg ha sex elskling...., .....neiiii, ikke RØR meg....jeg har MENSEN, skjønner du ingenting du da. Gud dere mannfolk altså, roter og søler..."

Jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare kan forstå meg hele tiden jeg, det hadde vært så mye enklere! Tihi!

Vel, jeg vil jo tilføye at jeg egentlig er ganske snill da, og det er han også! Men noen dager er bare så irriterende at det er akkurat som det klør over hele innsiden av kroppen!

Klemmer tilbake fra meg

jada,horatio,jeg er oxo i den båten og d gjør ikke tingene noe bedre at jeg jobber nattevakter og er xtra ustabil.PUH! den stakkars gubben går på tå hev her i huset,men han har jo grenser han oxo, over hva han tåler av ei kjeftesmelle av ei kjerring. .så noen ganger tar han igjen,selv om han innrømmer at han hater d og vet at jeg har d tøft for tiden.MEN HAN ER JO BARE EN MANN,STAKKARS!! grr!!

TRO MEG,HORATIO,HAR MENN SKULLE HA FÅTT BARN SÅ HAR D IKKE VÆRT NOEN PÅ DENNA KLODEN!!! og ikke fordi dem ikke kan få barn men fordi dem syter og aner ikke hvorden d er å være i den situasjonen vi damer er i når vi strever med dette babystyret og det er KUN d som står i hodet på oss. .

Hei Horatio,

Også jeg kjenner meg godt igjen, dessvaerre.

idag leste jeg i et ukeblad at en dame i min foreldregruppe fått tvillinger. Hun er datter til en kjent kvinnlig artist og derfor skrev ukebladet om dette. Jeg husker at hun (som fått barn nå) spurte meg hvis jeg også ville försöke med no 2 fortest mulig. Jeg sa ja, selvfögelig. Og nå sitter hun der med tvillinger..Det föles hardt. Orker ikke höre om det.

Hvorfor kan ikke vi som så innerlig önsker en baby lykkes?!! Dessvaerre er vi ikke de förste i historien med dette problemet, men jeg kan ikke acceptere at det skal vaere sånn! Vi skal lykkes!! Vi må lykkes! Ibland klarer jeg ha distanse, ibland ikke. Det er godt at vi kan få stötte her på BiM. Stor trösteklem til deg Horatio, jeg ville jo si noe bra og trösterikt, så ble det bare egosnack.

Vi sitter i samme båt, mange her.

Klemmer fra

Annonse

Puh! Godt det er flere av oss, vi er de EKTE frustrerte fruer!

Min gubbe er borte i helgen, og nå synes jeg det er deilig.

Synd at det å prøve å lage barn skal gjøre en helt mannevond, bokstavelig talt.....

Nei vi får ta oss en båttur på ordentlig, det hadde sikkert vært morsomt!

Masse sure forvirra kvinnfolk i samme båt!!!

Men stemningen hadde nok snudd kjapt tenker jeg....

Klem til alle dere søte damer!

Ja, det er godt å se at flere har det ganske likt! Jeg lar ikke så mye gå ut over mannen min, men jeg er nok mye mer nedfor enn det jeg tillater meg å være. Min foreløpige minstemann ble nylig 2 år, og det er første gang jeg har feiret en 2 årsdag uten liten baby eller stor mage. Skulle jo vært høygravid nå hvis jeg ikke hadde mistet i november.

Jeg har også lagt på meg 10(!) kg siden i høst. Det gjør mye med mitt selvbilde. Mye kommer av at jeg var gravid, sluttet å amme, MA, synd på meg selv, jula, og ennå mere synd på meg selv. En av jentene mine lurte på en dag om jeg skulle ha baby igjen, fordi hun swyntes magen min var blitt så stor. Hjelp sier jeg bare. Jeg har liksom vært så opptatt av å bli gravid at jeg har ikke vært nok obs på andre ting. Men nå må jeg sjerpe meg! Etter nedturene kommer det vel noen oppturer får vi håpe, både på den ene og den andre måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...