Gå til innhold

jeg er gravid etter 17pp!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke tro det. hele live er nå snudd oppned. Fra grusome dager er jeg nå gått til himmelen. Jeg trodde alldri det skulle skje oss. Vi skulle faktisk på samtale om prøverørsbehandling i måren. Jeg griner og griner og griner, jeg er så glad.

Tenk at endelig kan jeg si at jeg er gravid å at jeg skal få bli mamma. Nei, dette er rett og slett hekt utrolig, kan ikke forklares. Of, nå griner jeg igjen. Jeg er så lykkelig. Jeg må nesten berre slutte å slrive før det det blir en hel insjø rundt meg. jeg måtte ta 5 tester før jeg trodde på det. 5 billig tester og digital CB.

Noen som vil fortelle meg hva jeg har i vente???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4885782-jeg-er-gravid-etter-17pp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såååååå mye... :))

Kos deg masse med spiren i magen... :))

Jeg vet hvordan du har hatt det og føler med deg og er glad du slapp unna prøverør...

Har selv hatt 3 forsøk i fjor og i år... Vi lykkes på 3 å siste forsøk... :))

Ønsker deg masse lykke til vidre... :))

Klem

Å himmel og hav!!!! Fy søren!! Så ufattelig bra!!

Kjenner veeeldig godt igjen nicket ditt, husker at du hele tiden lå et par pp før meg. Husker at jeg har sett at tallet bak nicket ditt har blitt høyere og høyere....

Nei dette var koselig å høre du! Stor klem.

Nei, så utrolig koselig Tryne !!!!!!!

Nå ble jeg gla` nå !

Husker deg jo fra mange måneder på Bli Gravid, så flott spiren endelig satt !

Jeg er 7+3 i dag - og kan ike fatte det selv enda....

Skal på UL imorgen for å se om det er liv der inne.

Hva som venter deg ?

Umulig å beskrive - først uker og dager med nervøsitet, engstelse, sammen med oppgløddhet og tretthet.

Deretter måneder med venting, lengting og planlegging.

Og så - et helt liv med en deilig lite menneske å elske og få kjærlighet fra !

Gled deg !!!!

Annonse

Hei Tryne_GRAVID!!!

"Rakk ikke"gratulere deg paa BliGravid,för du stakk over hit..hihi :).

Men GRATULERER SAA UTROOOOLIG MASSE!!!! Blir helt paa graaten naar jeg leser innlegget ditt...

Du faar ha lykke til paa ferden,kos deg masse....DU SKAL BLI MAMMA!!!! tjihiiii....

Masse lykkeönskninger til deg :)

Gratulerer kjempe masse! Blir altid ekstra glad for slike positive meldinger fra folk som har prøvd lenge; det er jo bare kjempe flott! Hva har du vente? Tja, ALT vil jeg si. Det kan godt bli tunge dager fremover, bekynringer, tårer osv, men heldigvis blir det helt sikkert mye mer glede, forundring, spenning og en helt unik opplevelse. 9 måneder kan synes som ag tid, men tro meg, det kommer til å gå kjempefort, så prøv også å nyte denne graviditets-tiden. Lykke til i svangerskapet!

YUUUUUHUUUUUU.................

GRATULERER SÅ MASSE !!!!!!

Så glad jeg ble :o)

Endelig så satt den !!

Du fortjener det så mye !!!

Lykke til og kos deg kjempemasse med spiren - som SKAL sitte bom fast i 9 måneder !!!!

Så utrolig kjekt å lese dette :o)

Og du har nok maaaaaasse godt i vente :o)

Annonse

Nei, så hyggelig! Ekstra stas når babyen er så etterlengtet og "forsinket"! Blir helt rørt her :-)

Hva du har i vente? Forventninger, undring og glede, men også bekymringer og engstelse. Kvalme etter uke 6-7, kanskje? Matkick etter uke 8-9? Følelser på vidvanke, krampegråt for ingenting m.m. Og når du blir mamma: En enorm forelskelse ganger 100, overfor det mest fantastiske og nydeligste vesenet du har noen gang har sett....

Lykke til!

Gratulerer så mye!!!!

Jeg ble gravid etter 20pp så jeg vet hvordan det føles når vi har ventet så lenge.

Du føler at du lever på en rosa sky..

Denne følelsen unner jeg alle..( spesielt slitere)

Hvor langt er du på vei?

jeg er 10 uker med nr2..

Gud så herlig! Masse grattis!!!

Det var jammen på tide at spira satt nå ja. om du er like heldig som meg så kan du vente deg kvalme, trøtthet, ekstreme humørsvingninger +++ .... for ikke å glemme gleden over å vente på den lille som tilslutt kommer...

Kos deg masse i graviditeten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...