Gå til innhold

Jeg er gravid etter 17pp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis så mye vennen min!

Fikk nesten ikke sove i natt, for lå så spent å venta på at du skulle teste igjen :)

Unner deg dette så utrolig mye.

Sitter her og snufser litt jeg..men det er happy-snufsing da;)

Gleder meg MASSE til å følge deg i denne graviditetet...gir meg jo en grunn til å henge på bim jo;) hihi...

Masse lykke til snupp, og igjen, GRATTIS!!! :D

Annonse

Jeg fikk denne utrolige gladnyheten av Lene tidligere idag, men jeg får tårer i øynene når jeg leser dette likevel! Jeg er såååååååååå glad på dine vegne, og jeg skal fortsette å be for deg hver eneste dag! Jeg håper virkelig dette vil gå bra, for det har du fortjent! Jeg har en god følelse for deg vennen! Tror at dette er meningen!

Nå får jeg kanskje treffe deg også, neste gang jeg besøker Lene. Det hadde vært koselig!

Jeg er jo på 2.trim, men jeg skal komme inn på 1.for å følge med deg=)

Mange gode klemmer fra meg

åååå så utrolig moro:)))))))

har håpet på det så lenge nå at du skulle få det til:) det fortjener du virkelig:)))

husker du jeg sa til deg at jeg var sikker på at dere villle få det til???

så moro:) jeg følte det på meg at dere ville få det til å klaffe snart.!!!!

nå må du ha masse lykke til=)))

så håper jeg at jeg kan bli med deg over på 1.tri om et par uker=)

stor klem:

Ååååh, dette er SÅ nydelig!

SE på frysningene mine!

Jeg har fulgt med dine innlegg siden jeg begynte å følge med her, og dette er jo bare SÅ bra!

Gratulerer så mye - og tusen takk for nytt håp! (trenger det i min 11pp)

KLEM :)

Annonse

Gratulerer så mye!! Får rent tårer i øynene når jeg leser nedover... Dette har du virkerlig fortjente etter så lang ventetid. Det blir vel ekstra gøy å avbestille møtet i morgen og si "jeg trenger det ikke lengre, jeg har blitt gravid" :o)

Kos deg masse i svangerskapet - håper å følge etter deg inn på 1. trimester om en drøy ukes tid :o)

Gratulerer så utrolig masse Tryne_17pp!

Dette var morsomt å høre, håper spira di klamrer seg fast og at svangerskapet går bra! Dette fortjener du :-D

Håper å komme etter deg på 1.tri om kun kort tid :-)

Jeg slenger meg på gratulasjonslista, så gøy!! :-) For en lettelse det må være...

Jeg som tidligere i dag lurte på om jeg noen gang vil få det til, enda jeg har prøvd kortere. Heldigvis får de fleste det til slutt. Nå ble jeg oppstemt!

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...