Gå til innhold

Oktober: har dere gått opp i vekt?


termin 22oktober

Anbefalte innlegg

har termin 20.okt så er 16 uker på vei. gikk ned 5 kilo men gått opp 2 kilo nå, men er enda 3 kilo til der jeg var før jeg ble gravid. jordmora sa jeg var undervektig :/ er ganske dårlig så får håpe det ordner seg for ungen der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 18+4 i dag og har gått opp mellom 1,5 og 2 kg siden før jeg ble gravid :)

 

Regner med det går i rykk og napp, som sist jeg var gravid. Merker at appetitten har økt veldig særlig den siste uken, og magen er veeeeldig tydelig, så fra nå av legger jeg vel på meg raskere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 15. okt og har gått opp 3 kg. Er nå 17+3. Gikk ikke opp noe de tre første mnd, men nå har det tydeligvis begynt å skje noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 17+3:) Gikk først ned 3 kilo, men nå har jeg tatt på meg to igjen, så en minus en fra før jeg ble gravid! Men magen er kommet, endelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, fikk helt skrekken når jeg leste disse første innleggene. Det var jo ingen som hadde lagt på seg særlig.. Mens jeg, gravide meg, har allerede klart å legge på meg 4 kg.. I tillegg til at jeg gikk ned 1,5 kg i begynnelsen... Huff.. Det hjalp å lese litt lenger ned da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i uke 19+5 i dag og har gått opp 4,5 kilo. begynner å bli litt bekymret fro hvordan dette skal gå, kom nemlig to kilo de siste to ukene. skremmene utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20+0 i dag:) Gikk ned 3 kilo, men har snart lagt på meg to igjen:) Kjenner massevis av spark, så tror hun har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19+4 idag, og har gått opp 3 kg. Men gikk ned 4 kg først (uten å være kvalm, bare dårlig matlyst), så har enda 1 kg "til gode" før jeg er ved utgangspunktet. Gikk opp 20 kg i første svangerskap, håper jeg ikke går opp like mye denne gangen! Men hadde mye vann på slutten da, ankom sykehuset i mannens tøfler.... eneste som passa! Og vann veier, det er sikkert.

Hehe, må bare fortelle om at jeg fikk akupunktur i føttene under forrige fødsel, og da ble det våte flekker på sokkene etterpå... vannet lakk ut gjennom vevet! Haha!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er i uke 21 i morgen og jeg har gått opp ca 2 kg. Jeg har ennå ikke begynt å gå med mammaklær, men gjorde det allerede ved uke 16 i mitt 1. sv.skap. Nå vil jeg vente så lenge som mulig, og jeg har fortsatt god plass i mine "vanlige" olabukser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 21 imorgen og har gått opp ca 2,5 kg. Men har begynt med mammaklær ettersom magen min strutter ut. Ingen mulighet til å bruke mine vanlige bukser, men noen skjørt går fint! Men har funnet ut at en trenger ikke kjøpe så alvorlig mye mammaklær i begynnelsen, bare overdelene er litt lengre enn ellers så de kommer over magen og bukser/skjørt sitter behagelig er alt bare fint! Stretch er supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er straks 22 uker på vei, og har gått opp 3 kg. Må ha mammaklær nå, magen har blitt ganske så tydelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er i uke 22 og har gått opp 7 -SJU-kilo! Til dere som trenger litt trøst! :-) Så det er ikke alle som har lagt på seg bare 3-4 kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...