Gå til innhold

Oktober: Hvor mange av oss er 1.gangs mødre?

Anbefalte innlegg

Jeg selv er 22år og førstegangs mamma til ei nydelig jente! :o)

Koser meg myyye heime med snuppa og nyter dagene......

Dagene flyr jo, så man er virkelig nødt til å nyte de orndtlig... For plutselig er ett år gått! Ett halvt år siden de nydelige nurkene våre ble født allerede jo! :-O

Fortsetter under...

Annonse

Er 30 år og Oscar er vår første. Vi koser oss også hjemme, men er på treff eller babysvømming eller besøk de fleste hverdagene i uka. I helgene vil gjerne pappa ta litt del i livet til prinsen også, så da blir det familieliv.

Forferdelig å tenke på, men om 52 dager begynner jeg å jobbe igjen, selv om det er tidskonto så det er bare 50 %... Det blir rart!!

Jeg er også 1. gangs mor. Er 31 år. Er ikke 100% hjemme lenger. Har jobbet to dager i april og f.o.m. neste uke begynner jeg i 50% stilling. Er litt rart, men litt godt å komme på jobben også. Så er det gutta som herjer hjemme i stedet. :) Men veldig kos det også. Da jeg kom hjem fra jobben i går var det en som ikke ville slippe meg av syne når han var hos pappaen sin, så fortsatt litt mammadalt... :)

Jeg er 30 (snart 31) og er mamma for første gang. Nyter virkelig å være hjemme med henne. Det er dessverre ikke så lenge til permisjonen min går ut, men mulig jeg får være lenger hjemme siden jeg er uten jobb for tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...