Gå til innhold

Oktober: Hvor mange av oss er 1.gangs mødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selv er 22år og førstegangs mamma til ei nydelig jente! :o)

Koser meg myyye heime med snuppa og nyter dagene......

Dagene flyr jo, så man er virkelig nødt til å nyte de orndtlig... For plutselig er ett år gått! Ett halvt år siden de nydelige nurkene våre ble født allerede jo! :-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er førstegangs mamma til en nydelig prins! Er ikke hjemme om dagene så jeg føler at tiden flyr ekstra fort!! Det er litt stort at de nå er ett HALVT ÅR! hehe

Kos deg hjemme!

Skrevet

Første gong for meg også. Kjempe gøy å vera mamma.

Skrevet

Første gangen for meg også, en nyyydelig liten prins så dagens lys for 6 mnd. siden i morgen..

Skrevet

eg og e fyrste gangs mamma. liker tilværelsen kjempe godt. men so de sei,tida fyk. syns han nett var nyfødt og no e han snart 7 månder.

Skrevet

Førstegangs her også, min blir 6 mnd på søndag.

Jammen er det fantastisk å være mamma!

Skrevet

Jeg er 27 og er mamma til en nydelig liten gutt på 6 mnd, tiden flyr!!

Vi koser oss masse på dagene, og er mye på farten. Skulle gjerne stoppet tiden! :o)

Skrevet

Jeg er også førstegangs til jenta mi på 6,5mnd

Skrevet

Er 30 år og Oscar er vår første. Vi koser oss også hjemme, men er på treff eller babysvømming eller besøk de fleste hverdagene i uka. I helgene vil gjerne pappa ta litt del i livet til prinsen også, så da blir det familieliv.

Forferdelig å tenke på, men om 52 dager begynner jeg å jobbe igjen, selv om det er tidskonto så det er bare 50 %... Det blir rart!!

Skrevet

Jeg er også 1. gangs mor. Er 31 år. Er ikke 100% hjemme lenger. Har jobbet to dager i april og f.o.m. neste uke begynner jeg i 50% stilling. Er litt rart, men litt godt å komme på jobben også. Så er det gutta som herjer hjemme i stedet. :) Men veldig kos det også. Da jeg kom hjem fra jobben i går var det en som ikke ville slippe meg av syne når han var hos pappaen sin, så fortsatt litt mammadalt... :)

Skrevet

Jeg er 30 (snart 31) og er mamma for første gang. Nyter virkelig å være hjemme med henne. Det er dessverre ikke så lenge til permisjonen min går ut, men mulig jeg får være lenger hjemme siden jeg er uten jobb for tiden :)

Skrevet

Første gangen for meg også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...