Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at gravide skal få en "linje" fra navlen og ned mot underlivet fra ca. 14. uke. Er nå i min 16. uke, men kan ikke med min beste vilje se noen linje. Har dere fått det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 26 i mitt tredje svangerskap, og har aldri sett snurten av en linje;-)

Skrevet

Det er ikke alle som får, og jeg tror ikke det er så vanlig å få det så tidlig som uke 14!

Jeg har ikke fått - er 17+0. Jeg fikk denne stripen sist jeg var gravid, men den kom ikke før ganske sent i svangerskapet, når magen begynte å bli stor og stram....kanskje uke 25 eller noe sånt.

Skrevet

ingen linje her heller. er i uke 20 :)

Skrevet

Hadde sist, men ikke fått noe ennå. Er 22 uker nå. Husker ikke når den kom sist, men tror det var ganske sent

Skrevet

Er i uke 20 og har akkurat lagt merke til en svak, svak linje på magen. Men den er ikke bare fra navlen og ned, men fra navlen og OPP. Kanskje jeg er unormal...?

Skrevet

Jeg er i uke 32 og fikk denne pigmentstripen tidlig, tror det var rundt uke 16. Nå går den hele veien, altså over navlen også. Ikke alle får denne stripen, det har noe med pigmentet i huden å gjøre.

Skrevet

Jeg oppdaget min i uke 16 - trodde ikke at det kunne være den meget omtalte "veiviseren" fordi det var så tidlig, men da tok jeg altså feil:-)

Er 16+1 i dag - streken er ikke fantastisk synlig, men den er der!

Skrevet

Min strek fra navlen og ned er synlig gravid eller ikke.. har derimot fått en ny strek fra navlen og opp.. den kom i min 25. uke, har nettopp gått over i 26. uke nå :)

Skrevet

Gikk også å venta på den ra uke 14, og for noen dager siden oppdaget jeg den helt tilfeldig i speilet. Ser den ikke på meg selv, men kun i speilbildet, dog ikke tydelig. Er i min 25. uke nå....

Skrevet

Man SKAL ikke få det, men KAN få det :) Ikke alle som får det! Har ikke sett mange som har det, men det er noen få.

Skrevet

Er også i min 16 uke og har ikke fått noen linje.... Det er nok ikke alle som får det, og noen får det senere...

Skrevet

Jeg er i uke 21, og har hatt min linje en ukes tid.

Er ikke alle som får det, så ikke fortvil :)

Skrevet

Jeg har fått linjen men den går ikke helt opp til navelen. Merka den i dag. er 14+4

Skrevet

Jeg har fortsatt min fra forrige svangerskap, argh, så jeg kan vel si at jeg "allerede" har fått den i uke 13.

Skrevet

Da jeg ventet Elias, fikk jeg en lysebrun linje fra navlen og ned rundt uke 30. Denne gangen kan så vidt skimte en svak linje nå i uke 23. er ikke alle som får denne linja - hvorfor vet jeg jammen ikke, men det er jo hormonelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...