Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjett hva jeg skal på onsdag???!!! BEGYNNE Å SPRAYE!!!!!!!

Har akkurat snakka med St.Olavs, og de hadde faktisk fått til å "Skvise" oss inn nå!! JEG ER SÅÅÅÅ GLAD!!!!

Denne gangen traff jeg på ei av de koseligste sykepleierne jeg noen gang har snakket med, og hun syntes det var skikkelig synd at det ble missforståelser mellom meg og dem. Forstod at det var tungt for oss å miste denne sjansen. Det var ikke alltid det ordnet seg, men akkurat denne gangen skulle de greie det, og tenk, jenter....

NÅ ER JEG SNART I GANG JEG OGSÅ!!!!

:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

KLemmmmm fra ei strålende

Fortsetter under...

Strålende!!! Det er så greit å støte på de "rette" personene i systemet. Lykke til.

Når i syklusen begynner du å spraye, forresten? Og hvorfor spraye, ikke stikke?

Lurer litt - skal snart i ilden selv, men venter på henvendelse fra sykehuset først.....

GLIMRENDE!

Nåååååå ble jeg glad nå! Dette har dere så absolutt fortjenet, så innmari - innmari bra at du snart skal i gang. Allerede på onsdag, det er jo helt fantastisk:-)

Maaaaaaaaange stooooooooore klemmer fra meg til deg

Annonse

Så bra!!!!!!!

Noen der nede er bare SÅ koselige og behjelpelige...

Hvilken uke blir det uttak, uke 23 eller?

Jeg begynner å spraye i morra, så vi kommer kanskje likt da?

Er kjempeglad på dine vegne!!!!!!

Klem-

Dette var godt å høre!

Endelig skjer det noe ved st.olav oxo :-)

Har vært utrolig mye tull for min del så vi valgte til slutt å reise til Danmark, håper du har hellet med deg nå når du endelig får startet!

Ønsker deg masse lykke til!

Klem fra lille....

Takk for koselige tilbakemeldinger, og lykkeønskninger:-))

Er helt utafor idag, jeg:-) Har klart å sette på en tørketrommel med skittentøy...hmm, ja også kastet jeg et par nye sokker i vedovnen(!)

He,he... klarer ikke å konsentrere meg om noe:-)

Det er som om ti kilo er borte fra skuldrene, og jeg virkelig gleder meg til denne evindelige ventingen er tilbakelagt:-)

Takk igjen, alle sammen!

Annonse

Hei på deg MOLLAMI!

Jeg skjønner hvor GLAD du blev etter å ha fått beskjeden av sykepleieren.

Jeg var med om det samme for en måned siden. Blev bara så glad når sykepleieren sa at hun hadde snakket med de på laboratoriet og klarte og få "skviset" in oss til uttak og innsetting i uke 22.

Jag og samboeren min kænnte at vi blev 10 kg lettere og humøret ble på topp. Jeg gråt av glede!

I vente tiden før vi visste noe så slet vi veldig mye..............vi var missfornøyde, klagde og var sure på masse unødvendige småting. Vi missforsto hverandre i vanlige hverdagssituationer og vi var sure og grinete.

Det er en stor påkjenning det her.............men vi må ju bara gå i gjennom det.

Hva gjør man ikke for og få bli en lien familie =0)

Jag har sprayet i 10 dager nå å mår helt TOPP!

LYKKE TIL MOLLAMI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...