Gå til innhold

noen som ikke har mage når du står i profil i speilet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er i 20. uke. Kan ikke se på meg at jeg er gravid om en ikke vet det, ser bare ut som jeg har en litt rund mage. Men jeg hadde nok oppdaget det selv, for den er helt hard og annerledes å ta på enn omjeg ikke var gravid.

Kan ikke se noen ting på meg, men så er jeg bare 13+4 også da. Håper magen kommer snart! Har ikke noe særlig symptomer heller, så hadde nok ikke tenkt at jeg var gravid hvis jeg ikke hadde visst det...

Hei

Er i uke 26, og fra uke 20 kom magen kjempefort...nå er den umulig og skjule. Er førstegangs, og magen synes jeg er stor. Har ikke brukt mine vanlige bukser på mange uker. Mammabuksene er kjempedeilig å gå med, de strammer jo ingen steder!! =)

Annonse

Er i min 23. uke og klarer ikke engang å skjule meg i arbeidstøyet lenger (er sykepleier). Folk ser det selv om jeg har tykk jakke på meg!! Den som ikke skjønner at jeg er gravid nå, er tungnem :)

Begynner min 18 uke idag, kan fremdeles ikke se stort i speilet, men nå begynner jeg å merke det på klærne.... gleder meg til magen kommer skikkelig, og jeg ikke bare føler at jeg har spist litt for mye.. hehe....

Dette er en spennende tilværelse....gleder meg sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...