Gå til innhold

babybjørn bæresele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det var fra 3- 4 kg man kunne bruke den. Men det krever jo kanskje lekstra ekstra beskyttelse fra vind og sol (selv om det er overskyet) når barnet er så lite. Jeg tror jeg ville prøvd å bruke bæresele kun noen minutter til å begynne med, inne. Før evnt tok 15 min tur ute. Jeg tror også jeg ville dekket til hodet barnet på en eller annen måte. Noen andre?

Hei, jeg syns du kan bruke bæreselen din til butikken. Ikke noe problem så lenge babyen har nok klær. Jeg har akkuratt kjøpt en sånt pledd lingnende greier som du trekker over barnet og bæreselen. Den er kjempesmart, den er både regn og vindtett. Det er også en hette på den som du kan trekke over hodet på babyen. Jeg er veldig fornøyd med den! :)

jeg kjøpte denne pleddlignende posen med hette (tror de kaller den babybjørn-cover) der jeg kjøpte babybjørnen - og ja, det er babybjørns. den kostet 398,- og er verdt hver krone! den er som nevnt tidligere vanntett og vindtett, i tillegg er den i et fleecelignende stoff og varmer bittelitt. utrolig praktisk! i tillegg til butikkturer med spedbarn er den veldig grei å ha på trilletur når vesla er lei av å ligge i vogna, man trenger ikke ha med et lass av klær for at hun skal få komme opp :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...