Gå til innhold

fertility friend spørsmål...

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg laget en link for å vise min "chart" her inne? Vil jo ikke bruke "min side" som link, for da får vel alle tilgang på min data og kan endre dette... Skjønner dere hva jeg mener? Vel, hvis noen har peiling blir jeg veldig glad :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4884602-fertility-friend-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Zoomer.

Du går inn på "sharing" i menylinja nedover til venstre. Velg "homepage setup", øverst der er det et felt som viser adr. til sida du vil vise frem til andre. Du kan endre den så den blir lettere å huske, eller bare kopiere den og legge ut linken her, hvis det var det du ville. Skjønte du?

Lykke til!

prøver... får ikke endret url, siden jeg ikke er betalende medlem (snylter hehe)...

Blir dette riktig? http://www.fertilityfriend.com/home/1248d9

I så fall er jeg vel én dag etter deg, MaybeMe?

Jeg forandret min url før prøvetida mi gikk ut, hehe. Betaler ikke jeg heller, syns det var litt dyrt. Men det ser ut som om vi hadde EL samme dag, forrige torsdag. Min er ikke helt bekreftet ennå, men det er kanskje fordi jeg ikke hadde helt tydelige EL-tester. Jeg ville i utgangspunktet trodd at jeg hadde EL på onsdag, men fertility friend sier torsdag. Onsdag hadde stemt bedre med testene mine.

Men uansett traff vi ganske bra med kos da, for første gang på flere mnd, derfor blir det spennende å se.

Men lurer på hvorfor det står på hjemmesida di at du er 6 dager etter EL? Hos meg står det 7 nå.

Jeg elsker den siden og er SÅ glad for at den finnes. Det er mange personer som jobber med den slik at den skal være optimal for folk i vår situasjon. Prøvere og gravide. Det koster penger å drifte den, holde den ved like og videreutvikle tjenesten. Derfor blir jeg litt oppgitt når jeg leser at folk som dere snylter på siden vet å skifte URL. Smålig! Selv har jeg betalt i 12 mnd - har dere ikke råd til å melde dere inn bør dere kanskje finne frem penn og papir og gjøre arbeidet selv!

Annonse

De som forandrer url gjør det så de ikke skal skjønne at det er samme person som sniker til seg gratis abonnement. Man får nemlig prøve det gratis en liten stund for å se om man liker tjenesten - deretter abonnerer man på tjenesten. Det blir nesten som å bestille avisabonnement i naboens navn, snike seg til å hente den så naboen ikke merker det - og ikke betale regningen. Utrolig kjipt gjort!

Det er en super tjeneste hvor man logger hele syklusen sin, så regner den ut når du er mest fertil, har EL, når du bør teste om du har blitt gravid etc. Gjør det veldig enkelt å logge tempingen sin etc. etc. regner ut når man har termin om man blir gravid, har et eget forum og MYE MYE Mer. Priser og infoser du på: http://ttc.fertilityfriend.com/start.html

Ærlig talt, nå syns jeg du uttaler deg om ting du overhodet ikke har greie på!! Det er kanskje på tide at folk begynner å passe sine egne saker. Regner med at det er meg du tenker på når du snakker om folk som snylter, men det er slett ikke tilfellet.

Jeg forandret url'en da jeg var prøvemedlem, for at den skulle bli lettere å huske. Nå som prøvetida er over har jeg det gratis medlemskapet man får ha så lenge man vil. Jeg har ingen av VIP-funksjonene som de som betaler har, hvis det interesserer deg!

Dette var forresten til den anonyme over, vet ikke om det siste innlegget var fra samme person, siden ingen tør å stå frem med nick.

Innlegget mitt var ment til HI som selv skriver at hun snylter. Og det står faktisk at gratisabbonement er tidsbegrenset! Og at om man endrer url og de oppdager det blir du utestengt for evig og alltid! Du blir dessverre ikke gravid i år MaybeMe? Så du burde kanskje vurdere å investere i et abonnement. Faktisk ikke så dyrt og de VIp funskjeonene er veldig nyttige!

Jeg er også medlem i fertilityfriend og valgte å gå over til vip-medlem da prøvetiden var over. Men du trenger ikke betale for å være medlem, men da får man ikke vip-funksjonene. Så det er ingen som snylter selv om de ikke betaler. Det står nemlig klart og tydelig at abonnementet er gratis med mindre man ønsker de ekstra vip-funskjonene.

Hilsen en fertilityfriend-bruker!

Jeg er fertilityfriend vip medlem,og er fornøyd med det.

Det jeg ikke fatter og begriper er hvorfor noen her,signert med anonym,skal være så ufattelig ufine!Vi er alle anonyme her,med mindre vi går ut med fullt navn.Så kjære ufine anonym,skaff deg i alle fall et nick og stå for dritten du serverer!

Lurer på hvordan du anonym kan si at jeg ikke blir gravid i år???????? Det har vel ikke du noe grunnlag for å uttale deg om?

Det har overhodet ingen praktisk betydning å endre på url'en, det gjør bare adressen lettere å huske. Gratisabbonentet man får etter prøvetida er ikke tidsbegrenset, det kan man ha så lenge man vil, og jeg regner med at det er dette Zoomer også har. Hun spøker med at hun er en "snylter", men hun har jo ikke de funksjonene som vip-medlemmene har, dermed snylter ingen av oss.

Det blir det samme som her inne på BIM. Noen er gratismedlemmer, og har tilgang til det meste, men noen er med i Gullsmokken, betaler litt der og får tilgang til noe ekstra. Ser man da på de som ikke er medlem i gullsmokken som snyltere????? Jeg gjør iallefall ikke det, og jeg er faktisk betalende medlem her.

Annonse

Uff er det mulig å oppføre seg så teit Anonym ??

Det å slenge ut en kommentar om at man ikke blir gravid i år - har INGENTING med hva denne diskusjonen går ut på.

Dette er tydeligvis et klart tegn fra din side at du er desperat og tom for argumenter....Men ikke synk så lavt at du må slenge fra deg slike uverdige kommentarer.....

Tenk deg litt om når du er inne på denne nettsiden før du buser ut med slike tåpelige kommentarer....

For det første, hvorfor skriver du da : "jeg betaler heller ikke, hehe... Jeg forandret url min FØR prøvetiden min gikk ut!" - hvis du ikke bevisst har snyltet til deg ekstra tid med flotte funksjoner?

Jeg kan ikke noe for at jeg er synsk. Men jeg forstår at det var dumt av meg å skrive det jeg ser uten at du har bedt om det. Det var bare ment som en anbefaling da jeg tror du vil ha god hjelp og nytte av de funksjonene som FertilityFriend VIp abonnementet gir deg for å bli gravid lit raskere.

Om du vil ha nærmere beskrivelse rundt din situasjon som gravid/ikke gravid: post et innlegg på spåsidene så skal jeg lese deg med glede.

Lykke til

Og PS: Som du skriver VI ER ALLE ANONYME HER, så om jeg kaller meg maybeditt eller maybedatt eller laban, hebbi eller mye annet tull så vet dere like lite om hvem jeg er. Har faktisk klart å sikre meg nicket. Anonym så det så! Jeg skal ikke klage på ditt om du ikke klager på mitt ;-)

Hvis man faktisk beholder vip-funksjonene uten å betale for det, da snylter man. Men hvis man bare har et vanlig gratis-abonnement så er det jo ikke noe å krangle om. Uansett, folk må få være anonyme hvis de vil. Når man har et nick er det lett å bli gjenkjent, det har jeg opplevd. Derfor anonym. Og man bør vel ikke spå folk hvis de ikke ber om det?

Hilsen fornøyd Fertilityfriend-bruker.

Jeg har nok ingen ekstra-funksjoner, utenom at jeg endret adressen til hjemmesida før jeg visste at det var en VIP-funksjon. Angrer selvfølgelig dyrt og hellig nå... Man kan ikke opprette nye medlemskap der inne selv om man endrer url, det er IP-adressen til pc'n det kommer an på. Alt man får i gratis-medlemskapet er muligheten til å legge inn tempene sine slik at man får det i skjema, og det er nok for meg.

Selvfølgelig må man få være anonym hvis man ønsker det, men siden det er vanskelig å skille de anonyme fra hverandre, og det gjør at de anonyme som er ufine setter andre i litt dårlig lys. Jeg opplever ikke at den siste anonyme er en av de, men den andre som har svart lengre opp.

Og vil jeg bli spådd så skal jeg selvfølgelig si ifra om det, men da ser jeg helst at det blir av noen andre enn en som slenger rundt seg med spådommer uten at folk ber om det.

Og forresten "anonym", skal du sitere meg så kan du prøve å få sitatet rett.....

Hvordan kan man si at man snylter på en tjeneste som tilbyr et billigere alternativ ETTER prøvetida ? Da er det jo et tilbud for de brukerne som ikke ønsker å betale for de ekstra funksjonene, men et basis program slik at dem ikke mister de brukerne som allerede har prøvd det. Først så lar dem brukerne få prøve det beste en periode for å la dem vite hva dem får om dem betaler - og friste dem. Men for å ikke miste de brukerne som ikke ønsker dette så lar dem dem heller få den billige versjonen - ihåp om at brukerne skal fortelle og reklamere gratis for selskapet og da få nye brukere hvor av noen av disse vil benytte seg av VIP tilbudet.

Dette er vanlig for slike brukertjenster - BIM har en lignendes tjeneste.

Dette er den letteste måten å vise nettbrukere hva slags tjeneste dem kan tilby - men for å tjene penger på det så blir det bare for en periode.

Dem tjener mer på at brukerne bruker deres tjenester - billig eller VIP, fordi da når det et stort antall brukere og da som du ser her på BIM, så bruker dem også reklame som appellerer til denne type publikum og tjener fett på dem som ønsker reklame her inne + de som velger Gullsmokken.....

Vil ikke si jeg snylter om jeg velger å ikke bruke penger på en dyr tjeneste som jeg ikke ser et behov for...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...