Gå til innhold

trenger litt råd ang. dagmamma...

Anbefalte innlegg

Vi har ikke fått barnehageplass i år, og er på leting etter dagmamma. Har ei på hånden nå. Hun skal ha 4000 i mnd. Er det en grei pris? Hun skal ha lillegutt og ett barn til i tillegg til sitt eget barn. Hun har ikke referanser for det er hennes føste gang som dagmamma, men hun virker veldig grei. Har to barn fra før....Voksen dame.

Hva tror dere om denne? Jeg har ikke noe å sammenligne med så jeg må spørre dere...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4884442-trenger-litt-r%C3%A5d-ang-dagmamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns 4000 er en veldig bra pris. Her i området så må man betale fra 4500-5500 litt avhengig av om bleier og mat følger med. Du kan jo være med mye i starten og observere hvordan hun er med sitt og det andre barnet. Komme litt uanmeldt i starten, følge med på ditt barn og evnt endring i adferd ang utelek, tv-titting osv. En gang må jo enhver dagmamma begynne og noen barn blir jo de første.

Men pass på å ha en kontrakt med betaling ved sykdom osv. Vanlig at dere ikke betaler dersom hun er syk men dersom deres barn er syk så skal dere betale. Skal vel være litt ferie med i bildet, mat, bleier, hentetider osv.

Vi må også ut å finne dagmamma noe jeg gruer meg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...