Gå til innhold

Hvor mange hadde sex hver dag og ble gravide?

Anbefalte innlegg

Hei=)

Det er jo anbefalt at man har sex annenhver dag,dersom mannen har redusert sædkval. for å øke mengden sperm hver gang.

Mannen min har så vidt vi vet ikke dårlig sædkval.

Bør man ikke da heller satse på sex hver dag rundt el for å øke sjansene?

Hadde dere sex hver dag?

Takker for alle svar-)

Fortsetter under...

Har "nesten aldri" sex!:-( Har en mann som ukependler, så med unger i huset fra før og han hjemme kun i helgene blir d til tider "magert" . Takke meg til ferier. Likevel har vi 3 ganger klart å bli bli gravide under 2 mnd etter at jeg kuttet ut p-piller første gang og spiral senere! Har nok gode svømmere og god kjemi oss i mellom....!:-)

Hei!

VI hadde ingen "regel" for kor ofte vi skulle ha sex...fant ut at sånt kunne vi tenke på om det blei vanskelig å bli gravid. Men eg skjønna at folk e opptatt av det - en har jo veldig lyst på barn når en betemme seg for å prøve!! Uansett, eg ante ikkje heilt kor tid eg hadde eggløsning fordi det va kluss med mensen når eg slutta på p-pillen, så det kunne vi ikkje ta hensyn til (og så visste eg heller ikkje det med annakver dag før eg kom inn hit...). Poenget e at vi hadde sex som vanlig - når vi hadde lyst!! det trur eg e veldig viktig, at det ikkje skal bli stress over det uten at det må bli sånn fordi en har prøvd lenge. Det blei ikkje sex sånn veldig ofte (særlig sidene eg hadde mensen nesten heile tida første 3-4 ukene ette at eg slutta på pillen), men alt mellom 1 og 4 ganga i uka tror eg. Og eg blei gravid 1,5mnd ette at eg hadde slutta på pillen...

Det høre gjerne med at eg va redd det skulle ta tid av fleire grunna - eg tenkte sinnsykt masse på det (redd eg stressa kroppen med det), e overvektig og røyka. E no i uke 7, slutta å røyke (ikkje fullt så ille som eg hadde trodd) og gleda meg veldig til de første tolv ukene e over.

LYkke til!!! Stress minst mulig, ha sex når dåkke har lyst, så ordna det seg nok.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...