gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 27. april 2006 #1 Del Skrevet 27. april 2006 fyller Tobiasen min ett halv år! En stor gutt har han blitt. Hvordan var det for dere andre når de fyllte? Syns det er litt rart at han har blitt så stor. Tiden går jo så fort, føle det var i går vi kom hjem fra sykehuset. Noen som feirer dagen? Tenkte jeg skulle ta noen bilder også fikk han en god frokost:) Litt brød med leverpostei og jordbær og banan purre. Men ikke noe mer enn det. Har hørt noen inviterer til selskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 27. april 2006 #2 Del Skrevet 27. april 2006 gratulere så masse mamma og lille tobias med halvt års dag! ;o)) sandra "feiret" sin i går hos oldeforeldrene sine hun.... bor ett stykke unna.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til Denise 26.10.05 Skrevet 27. april 2006 #3 Del Skrevet 27. april 2006 gratulerer med 6 mnd dagen! selv ble min 6 mnd igår,,,har ikke feiret noe spesiellt,,foruten at hun fikk mye kos og minntes åssen det var da hun var nyfødt,syns heller ikke det var så lenge siden vi kom hjem fra sykehuset!!!men det som var litt spesiellt igår var at hun fikk spise risgrøt med fersken og banan,,og gjett om hun likte det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermamma...eh...vel.. Skrevet 29. april 2006 #4 Del Skrevet 29. april 2006 Gratulerer på etterskudd! Markus ble et halvt år i går han. Vi feiret ikke dagen noe særlig, men fikk noen få hilsener fra et par onkler og en tante. Jeg kjøpte ellers et par nye leker til han som er fra 6 mnd alder; en telefon fra Fischer Price med lyder og farger, og en sånn eske med hull i ulike former, med tilhørende figurer (sånn for å lære hvilke former som passer hvor). Det var stor stas med noen nye leker, men skummelt å holde telefonrøret opp mot øret... hehe. Prøvde meg på en samtale med han, men han syntes det var litt skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 30. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 30. april 2006 Gratukere til dere og! De vokser til. Vi kjøpte noen leker til han og tok noen bilder. Men ikke noe feiring med andre enn vi tre:) Vi kjøpte en snurredings som har ulike instrument som "synger". Falt i smak:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå