Gå til innhold

Go gutten Kevin, Andre og Fedone...

Anbefalte innlegg

Sjelden jeg er her fortiden.. Bare lurer på hvordan det går med dere? Med treningen og slankingen?

Treningen her går så det suser! Værre med vekta... går ned, men veldig sakte. Begynner på fitness diett på søndag. Da får vi håpe denne kroppen begynner å forbrenne og bygge mer muskler.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4884201-go-gutten-kevin-andre-og-fedone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke så mye her for tiden jeg heller. Bare innom å kikker. Legger inn alt jeg spiser på slankenett, det gjør at jeg klarer å holde meg sånn nogenlunde i skinnet. Vekta går sakte men sikkert nedover. Veide i dag 62,2 kg. Målet er 60 til 17 mai og det er jo 3 uker til nå. Kan vel gå hvis jeg virkelig går inn for det. Ellers har jeg vært syk en ukes tid da ble det lite mat og ingen trening. Men har trenet 2 ganger denne uka og skal trene i kveld også. Legger opp til at jeg skal trene hver dag, men er ikke alltid jeg får det til. Men blir iallefall 5 ganger i uka. Å det er jeg ganske fornøyd med. Ellers litt trilleturer og sykkelturer. Det største problemet mitt er snop, er forferdlig vanskelig å holde seg borte fra. Har egentlig sagt til meg selv at jeg skulle ikke spise snop fram til 17.mai. Men kjøpte meg en liten firkløver istad. Klarte iallefall å holde meg til den minste. Innholdt rundt 136kcal så det er jo ikke så mye. Men jobber fortsatt fram til målet mitt som er 58 kg innen St.hans.

Lykke til dere.

Ps: Vil gjerne høre litt om den fitness dietten når du begynner på det.

motivasjonen er på topp men sliter masse med ryggen, i tillegg begynner jeg å jobbe om 2 uker så jeg er veldig spent. Vekta viser 66.2, legger inn innlegg under påan igjen hver uke. Nå ligger jeg litt nedpå men skal trene litt utholdenhet etterpå. Har fremdeles ikke helt funnet ut av hvor mye med ro jeg må ta det for at hevelsen i prolapset gir seg og lar nerverøttene være i fred :/ kutta du ut reductilen? Hvordan er matlysta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...