Gå til innhold

November: ultralyd i går


solstråle:-)

Anbefalte innlegg

og det var helt fantastisk.

Den lille var i full aktivitet under hele seansen. Vinket, bokset og sparket hele veien.

Godt å se at alt så bra ut. Var i lykkerus i hele går:-)

Måtte bare dele min glede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må være ubeskrivelig deilig å se at det er full aktivitet der inne!!! Selv svever jeg enda rundt etter å ha hørt det lille hjerte slo på tirsdag. Gleder meg sykt til ul, men det er ikke før i juni!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Det må være en fantastisk følelse! Hvor mange uker er du på vei? Var det innvendig eller utvendig? Jeg vurderer å ta en privat ul om et par uker (er i uke10 nå) for er så lenge å vente til juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg var også på ultralyd på tirsdag, og opplevde samme som deg. Full turbo der inne, og vinket til mamman sin :-) (Er 10+5)

 

Kjempegodt å se, og fikk et bilde som ble tatt med hjem og vist til pappan, som også ble litt rørt!

 

Hadde egentlig ikke tenkt å ta tidlig ultralyd, men angrer ikke på at jeg tok titten. Gikk rett og shoppet mamma-klær etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 12 uker på vei, ultralyden var innvendig. Ja, juni er lenge til ,jeg skal og på ultralyd da.

Det var en helt utrolig opplevelse å se at alt er bra der inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på ultralyd tidligere denne uken (er 13 uker på vei). Full ståhei inni magen - utrolig rart at jeg ikke kan kjenne noe ennå!

 

Det var egentlig litt tilfeldig at jeg kom til UL. Var på en vanlig GU og så hadde gynekologen min UL-utstyr og tok en sjekk. Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til for mange ultralyder, og hadde innstilt meg helt på å vente til uke 18. Men nå må jeg bare si at jeg alle å ta en UL i uke 12/13! For nå er jo fosteret "ferdig" med organer, og hvis alt ser bra ut på denne tiden kan man med ganske stor sikkerhet si at dette går bra. Og det var en fantastisk følelse!

 

Jeg er bare i lykkerus, jeg!

 

(Baksiden er at etter UL har jeg nesten ikke klart å tenke på noe annet og jeg savner babyen min veldig nå! Gleder meg til spark og daglig kontakt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...