Gå til innhold

August: 100 dager igjen.


Marita med 3 barn ♥

Anbefalte innlegg

Bare 100 dager igjen,fantastisk endelig puster jeg lettet ut.

Nå teller jeg nedover og ikke opp for å komme i en trygg uke.

Deilig å vite at om noe skjer nå er sjangsen stor for at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er en god følelse. Jeg ligger etter deg med fire dager;-)

 

Vi skal jo snart hoppe over i 3.trimester også. Det blir fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh! Det har eg ikkje tenkt på før no. Har egentlig hengt meg opp i veker.... Fått stor mage no, og guten min sparker som aldri før:-). Men les rundt omkring at babyen skal bli roligere no, men min er meir aktiv.... Kva har de merka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke tiden er inne helt ennå for at de blir roligere, tvert i mot egentlig.. Dette gjelder for de siste ukene da babyen ikke har så mye plass lenger. Nå ligger den vel og skvalper og koser seg med masse fostervann rundt seg og fremdeles ganske så stor tumleplass;-)

 

Det er vel fra nå av vi skal kjenne mye liv hver eneste dag, og noen vil jo ha oss til å føre sparkeskjema fra uke 28. Det kommer ikke jeg til å gjøre, hadde nok bare blitt ekstra stresset og bekymret tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sparkeskjema ja...... Trur vel ikkje at eg kjem til å gidde å føre det nei.... Må jo passe på det heile tida da...? Litt stress. Så lenge ein kjenner aktivitet kvar dag som normalt så er det vel greit? Er litt usikker på det meste eg. Første gang eg er gravid og lurer på det meste. Og no er svigerinna mi blitt gravid og spør meg om mange ting,. Så eg er liksom den erfarne av oss:-) Veldig koselig det altså, men og veldig rart:-)

Eg har termin 08.08 forresten, så eg har 103 dager igjen. Har begynt å bruke mamma-kle no, synes det er fint, men må innrømme at det er ikkje like kjekt å bli større og større.... Har alltid hatt nokon kilo ekstra (5-10 kg for masse) så har vel vore litt fokusert på vekt, og plutselig skal eg legge på meg MASSE!! Har lagt på meg 7 kg, men det var sist eg var på kontorll for 3 veker sidan. Så er spent på kor mykje eg har lagt på meg siste mnd:-) De da? Alt vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tenk så mye på vekta du, så lenge du spiser sånn noenlunde sunt og riktig:-)

 

Dette er min tredjemann, og har opplevd etter hver fødsel at vekta har normalisert seg ganske så fort igjen. Slapp av og nyt de gode dagene!

 

Forresten, før deg opp på terminlista:-) Det var jo så mange som hadde termin samme dato som deg, emn på den nye "offisielle" lista til surfelil... er det jo ingen ennå på den datoen!

 

 

Anbefaler deg å lese "Påvei" av Gro Nylander. En nydelig skrevet bok full av ting og tang en lurer på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bare 100 dager igjen i dag :-)

 

Kjenner jeg har gått helt inn i "babymodus" nå for tiden. Tenker bare på vogner, senger og stellebord. Det er bare helt uvirkelig at om snart bare 3 mnd skal jeg få treffe min lille jente :-) Å så jeg gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...