Gå til innhold

Mer utflod etter fødsel!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mye mer utflod nå et før jeg fikk gutten min.... Han er snart 8 mnd så det ser ikke ut som det har tenkt å avta heller.Bruker truseinnlegg hele tiden. Kan dette ha noe med amming å gjøre?

Noen andre som har/har hatt det sånn? Gikk det tilbake til "normalt"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også akkurat skrevet et innlegg og spurt om akkurat det samme.....se lenger nede her... mi jente er også 8 mnd og jeg er drit lei av det rett og slett!

Skrevet

Jeg hadde også mye utflod i de 3-4mnd etter fødselen.nå 6mnd etter er det normalt igjen.kjipt å bruke truseinnlegg hele tiden ja.Jeg ammer enda,så vet ikke om det har noe sammenheng.

Skrevet

Hovedinnlegger: Min er ikke annerledes på farge eller lukt, det er bare mye mer enn før......

Skal til lege med mini neste uke. Kan nevne det der.....

Skrevet

Jenta mi er straks 10 mnder, og jeg har og hatt myyye utflod!!! Men spørs om det er normalt da..Min er heller ikke noe annerledes, bare mye større mengder! Har og hatt en del mensensmerter i det siste og trodd at den kimmer..men neida.. Sluttet å amme for 14 dager siden ca, kun kosepupp om morran..

Skrevet

Ja, jeg også... 7 mnd siden fødselen.

Men her lukter det vondt også.

Var hos legen for en mnd siden ca, og fikk noe greier å spøyte inni. Det hjalp, men så kom det tilbake igjen...

Ammer enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...