Gå til innhold

Takk og lov for å ha nådd bedre dager!!

Anbefalte innlegg

Endelig begynner det å virkelig løsne etter nærmere et par måneder med rimelig mye kvalme og oppkast, og konstant søvnbehov uansett hvor mye jeg sov. Mer latter, mer energi, mer våken tid, tilbake til nytelse av mat, ork til ågjøre noe- flytte meg fra sofaen, osv... Takk og lov at sånne perioder ikke varer evig. MYE lettere å faktisk glede seg over graviditeten når man har et minimum av energi. Litt "høy" av god form i dagt - som dere skjønner ;-) Måtte bare dele!

Fortsetter under...

så hærlig det hørtes ut!!! og velfortjent!! Venter bare på den dagen jeg kan si det samme....:-) Hvor langt på vei er du?? må bare spørre, er 14+4 i dag og venter fortsatt på kvalmefrie og bedre dager!!

Nyt tia... regner med man setter enda større pris på "den gode formen" når den endelig er tilbake!!

Kos deg.

klem fra meg

HAllo igjen! Jeg er 14 uker og to dager på vei, så jeg ligger faktisk rett bak deg da :-) Det som hjelper for meg: Afipran kvalmepille og en tørr brødskive på sengekanten - litt før jeg står opp, å legge inn et "gå sakte tempo" på det meste jeg gjør,stresse minst mulig. spise ofte - det går mye i brødskiver med "snilt pålegg" for min del, og få en dose frisk luft med en gåtur - helst iaallefall en om dagen. Ellers har jeg en super mann som heldigvis tar sin del av hjemmearbeidet - takk og lov for det. Håper at du og får merke bedring nå rett rundt svingen, lykke til!!! Ikk nøl med å fokusere ekstra på alt som bidrar positivt, og utsett mest mulig av det som tapper krefter - til bedre dager. Tvi -tvi :-)

takk for det!! begrenser seg egentlig selv hva jeg orker å gjøre..... er heldigvis sykmeldt i ennå 3 uker..... så jeg har muligheten til å ta det med ro.... ihvertfall til barna kommer hjem fra skole og barnehage!! Har også en super mann som tar seg av det meste!! Er vel bare å vente da......

klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...