Gå til innhold

Hva vil dere SAVNE ved å være gravid? (samme som Skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Bare lurer... De fleste tenker jo på hva de savner mens de ER gravide... :)

Jeg kommer først og fremst til å savne sparkene fra jenta mi, og pappaens varme, slørete blikk mens han stryker meg over magen og hvisker: "herregud...TENK at det er et levende lite vesen inne i deg..." :)

Fortsetter under...

kommer til å savne:

-spark og bevegelse

-oppmerksomheten man får av fremmede ute

-den fine runde gravidmagen

-gå rundt å være skikkelig stolt... blir jo stolt av babyen og da men

- hele spenninga med alt som skjer

-spenninga om åssen babyen ser ut

-telle uker og dager til termin:o)

-lese om babyen i uke for uke

uff, er mye egentlig...koser meg sånn med å gå gravid jeg...:o)

Annonse

Egentlig ikke noe. Synes det har vært et ork å være gravid. Har ikke lagt på meg mye og har fin rund mage, men jeg trives ikke med det. Gleder meg mer til ungen er ute:-)

Ellers var det vakre ord fra hovedinnlegger - fikk tårer i øynene, og jeg er enig i at det har en verdi av gull akkurat det at min samboer elsker den runde magen min og det å snakke med vesla der inne.

Først og fremst vil jeg savne sparkene, hikkingen og rulligen til babyen vår. Jeg vil også savne hele den gravide kroppen..jeg trives så godt å gå gravid og føler meg kjempe flott. I tillegg vil jeg savne de koselige,ømme smilene man får fra både kjente og ukjente+ den flotte omsorgen alle viser.

Vi jenter er heldige som får oppleve å bære barna våre fram. Et mirakel:o)

Akkruat nå....ingenting! Nå er jeg egentlig bare klar for å hilse på den akrobaten der inne. Men etter en stund vil jeg nok savne bevegelsene, sparkene ....

Jeg vet at dette blir mitt siste (nr. 2) barn, så det blir nok litt vemodig også.

Tror ikke jeg kommer til å savne noe, selv om det er en veldig fin tid på mange måter. Nå begynner jeg mest å bli lei egentlig: Av gravidkommentarene, alle spørsmålene om når det skjer osv, lei av halsbrann, doflying, de kjipe gravidklærne, vondt i korsryggen osv osv.

Legger til at jeg har kost meg masse gjennom gravidtiten, med alle forventninger, spenningen foran ultralyden, sambos engasjement, og har selv blitt et mer harmonisk vesen tror jeg :o)

Men nå gleder vi oss mest til å møte lillegutt!

Jeg kommer oxo til å savne magen og sparkene.. Er slitsomt å gå sånn nå på slutten, men jeg trives oxo er så stolt av kroppen min nå liksom.. eller kansje ikke nå lenger, har begynt å få ganske mye vann i beina og det er jo ikke noe fint men.. hehe.. Følger med det, syntes nesten det er litt søtt med stor mage med strekk merker oxo jeg daså... Men vi er forskjelige er ikke alle som tenker likt.. Og det er det som er så spennende med denne verden att alle ikk er like...

jeg fikk en sønn for en mnd siden og d jg savner er sparkene:o) er rart når du drikke kald drikke og kjenner plutselig ingen som sparker...husker jg lå på sykehuset og ventet på at han skulle sparke...hehe...blir jo en vanesak...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...