Smæchs!!! Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Dette gjelder spesielt når vi er ute å triller og hun ligger i vogna ute og sover. Synes dette er kjempevanskelig. Nå er det jo blitt vår og ca 10-12 grader. Har til nå lammeskinn i vogna samt dyne og ulljakke, bortsett fra body og bukse. Fikk helt panikk igår da hun var veeeldig varm da vi tok henne opp. (Hun er 3 uker). Uff, dette er jaggu vanskelig...
krokofant666 Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 jeg pleier å tenke ; hva er forskjellen på det jeg har på tulla nå, og det jeg har på henne når det er kaldt ute. Hvis svaret er ingenting har hun tydelig for mye på seg. Jeg har skinnpose i vogna og da holder det for mi å ha høyhalsa ullbody, strømpebukse og lue oppi der. Hvis hun har noe mer (nå tenker jeg vårvær, da) så er hun klissgjennomvåt når jeg tar henne opp.
Gjest Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Er ikke meningen å spore av her, men hvor får du kjøpt høyhalsete bodyer? Veldig lurt i vogna, ja...
krokofant666 Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 jeg har kjøpt mine på sparkjøp, men jeg så her en dag at de har på cubus også. jeg velger sparkjøp for de ble best i test på tv2, også er prisen så grei på de.
Smæchs!!! Skrevet 26. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2006 Jeg får kjøpe sånne jeg også da:) Takk for råd og tips:)
Gjest Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Hmm....vet ikke om noen sparkjøp i nærheten *tenketenke* Skikkelig bra tips, ja
Gjest Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Kjenn etter i halsgropen hennes om hun er kald eller varm når hun ligger oppi der. Og hvis hun blir kald på hendene, så kan du ta på henne votter.
Ranveig R Skrevet 26. april 2006 #8 Skrevet 26. april 2006 Sparkjøp har nettbutikk; www.sparkjop.no For å sjekke om babyen er passe varm kan du putte ein finger ned i nakken eller på brystet hennar. Ho skal kjennest varm ut, utan å vere antydning til svett eller klam. Då guten vår var nyfødd (i september - ca same ver/temperatur ute som no) hadde vi på han tynn ulltrøye, langerma body, sparkebukse og tynn jakke/hettegenser oppi vognposen. Og så hadde han sjølvsagt hue og ullsokkar på. Alle babyar er forskjellige, og nokre er meir "varmblodige" enn andre, så du må nesten berre prøve deg fram til du finn det som passar best for akkurat din baby Og husk på at det å vere for varm er mykje farlegare for ein baby enn det å vere for kald.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå