Dingeling Skrevet 26. april 2006 #1 Del Skrevet 26. april 2006 Her er en liten rapport fra meg. . for tiden venter jeg bare på den forhatte tanta,selv om den ikke er venta før i mai en gang, da var planen at vi skulle sette igang med ny runde prøving. .hvis jeg ikke er her så ofte så betyr ikke d at jeg har glemt dere flotte jenter.men at jeg er litt deppa og d går opp og ned nå.. jobber ganske mye nattevakter oxo og jeg har startet å trene. dvs:at jeg går 1 time hver dag og d har vært skikkelig godt, for mat er jo oxo sååå godt, men d legger seg liksom på gale steder hele tiden. skjønn d den som kan.=) gubben er litt frustrert over at vi ikke kan prøve hele tiden for han skjønner ikke helt at d må klaffe med EL. .MANNFOLK! Jeg er innom her i ny og ne, men d er ikke alltid at jeg har tid til å svare på innlegg,men dere skal vite at jeg tenker på dere,krysser fingrene, og håper at d blir en fruktbar vår for alle her inne. spirer trengs både inne og ute nå. . STOOR KLEM FRA =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4881905-kj%C3%A6re-jenter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #2 Del Skrevet 27. april 2006 Må du vente til etter neste mens da, gammelmamma...? Viss du har litt urelgelmessige sykluser, så kan det jo hende at det går en stund før neste gang igjen... Kanskje du kan imøtekomme mannen din litt, og ha sex innimellom i alle fall, da er muligheten til stede for en gledelig overraskelse vet du =) Dessuten må ikke vi gravidsyke damer bare bruke sex til babylaging, men prøve å nyte den for det den er også! Tror vi trenger å øve litt på det =) Du må selvfølgelig gjøre det som du mener er best for deg, men ville bare gi deg ett lite råd...=) Håper humøret ditt kommer seg snart, og at du kan se lysere på dette prosjektet. Ta godt vare på deg selv, og så håper jeg du vil stikke innom av og til! Du er en friskus!! =) God klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4881905-kj%C3%A6re-jenter/#findComment-4885630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå