Gå til innhold

Oktober: Heimelaga mat.

To små!!!

Anbefalte innlegg

Eg har laga litt mat til guten min, og i dag fekk han smaka for første gong. Det fall ikkje i smak, makan til grimasar!!!!!!!!!!!!!!!! Lurer på kva som var problemet? Eg hadde mosa det med stavmiksar, men potetene kadde eg knadd med gaffel, kanskje det var litt store potetklumpar? Eller kan hende set var litt tørt. Han fekk kylling med grønnsaker og eple.

Jaja, er det nokon som vil dela oppskrifter på mat som din litle gullklump likar? Eg treng visst litt hjelp...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.....

de er jo SÅÅÅ skjønne med alle de rare grimasene sine..... ;oD

snuppeluppa fikk smake potet og run saus i går, med 100 forskjellige grimaser men ville liksom ha mer og.....

moste bare poteen med geffel jeg også.....

Ja, til oppskrifter! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lager maten sjølv eg og. pleier bruke potet,gulrot,kolrabi og brokkoli. dette moser eg samen med enten fiskeboller eller leverpostei.

har potetene i stavmikser og,blir ikkje seigt.bruker karft fra grønnsakene når eg mosar det.

dette likar han veldig godt.

skal snat prøve meg med kylling tenkte eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg lagar også mat sjøl, men har ikkje begynt med kjøt enno. Siste ladning laga eg med potet,gulrot, kålrabi og grasløk, blanda med kokevatnet, olje og litt mme(gidder ikkje å pumpe ut til maten). Det går ned på høgkant! Tenker eg skal begynne med kjøt snart, brukar samme grønnsaksbasis, men tilsett forskjellig type kjøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...