Gå til innhold

Nå har vi også vært på 3D UL :)

Anbefalte innlegg

Å det anbefales på det sterkeste altså!!!

Hehe for en opplevelse sier jeg bare. Once in a lifetime experience:)

Legen var så morsom der han satt å, forklarte nøye og viste oss alt på storskjerm:)

Vi fikk oss en god liten latter, for denna lille prinsessa ligner på mamman sin, med små bollekinn bl.a;)

Å terminen ville han sette til første halvdel i juli, mot UL termin som egentlig sier 25 juli...

*sukk* svever nå jeg og min bedre halvdel:D

Legger ut bilder etterhvert:)

Fortsetter under...

Nei var hos en tysk lege på Mjøskirurgene, Gjøvik.. Husker jo ikke navnet hans nå jeg da... Hehe det ble borte for meg når jeg fikk se lille gullet vårt:) Fikk 6 bilder, men ikke no filmsnutt. Var ikke vits i sa han hvis man fikk gode bilder. Å mot slutten så vi bare navlestrengen over ansiktet, så var gla han fikk tatt bilder FØR dette skjedde...

Betalte ikke mer enn 900 her da.. Majorstueklinikken har blitt dyyr...

Spurte etter det, men han sa akkurat det jeg skreiv over. Filmsnutt var helt kurant å ta hvis ungen var mer aktiv å. Men når ungen er såpass rolig, så var det beste å få fine bilder.. Jeje, vi fikk da se hu live der, så det lever friskt i minne:)

Bildene nytes, og de er sendt til tante allerede;)

Ha en fin kveld videre du også da:)

Så koooos tanta de kommer til å bli glad =0) mamma syntes de var ekle hi hi var en smule skeptisk men jeg syntes hun var meget vakker=0) tok den i uke 24 hadde nok blitt enda bedre hadde jeg ventet ett par uker til. Natti natt sove riktig så godt =0)

Annonse

Vi har vært hos Dr Molnar på Majorstuaklinikken, og det var fantastisk:=)

Vi ser at Lillegutten vår er veldig lik på pappaen sin:=)

Fikk 4 filmsnutter og 4 bilder, og det er bare helt utrolig!!!

På den ene filmsnutten gjesper han, og tar hånden opp for munnen. (ja, han er allerede dannet)

På en annen film geiper han, og så begynner han å hikke, og på en film sutter han på hånden sin. På alle filmene ser vi tydelig at han åpner og lukker øynene, og at han ligger og ser seg rundt.

Vi anbefaler virkelig dette!!!

Vi var der i uke 28.

Hehe ikke tanta mi, men søstra mi:) Tante til jenta vår:) Hu blir tante for første gang, å det er stas da veit du:)

Hu syns at prinsessa vår var så søt så allerede:)

Ble fine bilder av henne. Hu ser litt mutt ut på en måte... ;p

Liker ikke å bli tatt bilder av, akkurat som mora si;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...