Gå til innhold

Susann77 og Cec26! Dette er nytt for meg...

Anbefalte innlegg

Synes det er spennende å lese inne på sidene her..Har dere lyst til å spå meg??

Jeg er født 06.08.80

Vil lillegutt få barnehageplass til høsten? EVT finner vi en snill dagmamma?

- Blir jeg mamma igjen noen gang? i så fall når?

Llurer på om dere ser noe annet på meg??...

TUSEN TAKK hvis dere tar dere tid:o)

Fortsetter under...

Hei på deg.

Det var et annerledes spørsmål du kom med , av prinsipp så går jeg sjelden eller aldri inn og leser barna Deres. Ikke fordi spørsmålet ditt var av de "verste" , men jeg liker ikke lese barn mht at det kan komme diverse andre ting opp som jeg ikke synes er greit om du skjønner...

Men utifra deg som person så får jeg opp no' karriere mht jobb , hvilket igjen betyr at du nok får pass til gutten din.

Du vil få ei jente etterhvert , men tiden er ikke inne for det riktig ennå. Føler dere muligens vil få (..eller har hatt?!/eller er i) ...en liten tøff periode i forholdet. Det er noe med forholdet som kommer opp for meg , men husk det er dere selv som velger hvilke veier dere vil gå.

Uansett ønsker jeg deg lykke til

Kjære Susann77! Tusen takk for at du tok deg tid til å svare!

Du har rett i at lillegutt får barnehageplass, for vi fikk plass på lørdag!:o) Det er vi veldig glade for...

Og ja, vi har hatt en tøff periode i forholdet og har det forsåvidt enda og... MEN vi er veldig innstilt på å komme oss i gjennom denne kneika. Det skal vi bare klare! Og vi ønsker oss veldig ett barn til etter hvert. Han er forøvrig litt usikker, men innerst inne vil nok han ha en til også, men vi vil nok vente et par år... Så dette stemmer bra med det du har sett:o)

Takk igjen!

Hilsen fra meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...