Gå til innhold

Hun suger bare til hun ikke kjenner sult lenger tror jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 4,5 mnd nå og når hun spiser så suger hun bare når det kommer i strie strømmer. Må hun kjempe for maten så gidder hun ikke mer. Hvis jeg klemmer på brystet så står spruten. Da har hun vel ikke tømt brystet?? Hun NEKTER å drikke mer av den puppen da, men tar neste for der kommer jo spruten igjen.

Har på følelsen at hun aldri tømmer brystene mine og da minker vel produksjonen snart da? Hun har ikke tid til å spise lenger. hehe, skjønner jo det, men jeg vil ikke miste melka heller! Hun legger fint på seg, får nok mat. Kanskje det ikke er noe å tenke på? eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en sånn periode - da spiste han kjempelite på dag, for alt annet var så spennende at han hadde ikke tid til puppen. Men her tok han det igjen på nattestid, spiste som en hest hver gang han våknet.

Så lenge hun virker fornøyd så trenger du nok ikke bekymre deg :)

Nå er min snart 6 måneder, og nå kan han faktisk bruke ganske lang tid på spisingen.. Noen ganger fordi han ligger lenge og drikker, nesten så han drikker sakte for å nyte maten, og andre ganger fordi han hele tiden må ha små pauser for å se på meg eller andre ting som skjer rundt, og ler og prater og koser seg.

Skrevet

Ikke bekymre deg for det. Du sier jo at hun legger på seg og alt. Da får hun det hun trenger:) Min er også litt "lat" på det området, men jeg har nok av melk. De vil vel bare ha det enklest mulig da;) Av og til må jeg faktisk pumpe meg, for han gidder ikke å suge lenge nok til at det kommer. Hender jo at det går litt tregt før det kommer i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...