Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Hei gutten min 6 mnd sliter sikkelig med hard mage. Jeg gir ham både svisker og malt daglig, men til ingen nytte:( Kan gå 4 dager i mellom hver gang han bæsjer. Og da er avføringen så hard som stein:( Er d noen som har noen gode råd å tips på hva som funker mot dette problemet?? på forhånd takk )
Medium fikk guttebass Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Drikker han nok? Viktig med nok væske for å holde magen igang. )
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Hei ja jeg tror da det, men d går mest i mme. Prøver å venne han på vann. men han er ikke så særlig gira på det. Men det er vel en tilvenningsprosess...
Medium fikk guttebass Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Nei vann er sikkert ikke så spennende sånn med en gang. Hm, vet neimen ikke hva du skal gjøre egentlig hvis hverken malt eller svisker funker.. Hvor mye malt har du prøvd da? Jeg gir malt i melka til gutten min, og han får i hver flaske for han trenger litt for å få orden på magen. Kanskje du kan prøve litt til?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 vil si jeg gir mye malt en hel ss på ei flaske men jeg får heller bare øke vill ikke ha dette problemet lenger:( d er ikke noe frukt som virker mot dette?
femepena Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Gi Lactulose. Funka bra for min gut. Dersom det ikkje går (nokon får luft i magen av det), kan du oppsøke lege og be om Movicol. Det er viktig at barn ikkje skal slite med treg mage. Kan til slutt gå utover psyken, og det er det jo ikkje verdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå