Gå til innhold

fertilitetsklinikken neste

Anbefalte innlegg

hei hei alle sammen! jeg ser ikke noen kjente her så jeg regner med at de forflyttet seg til 1 eller 2 trimester og ønser og gratulere de og lykke til videre med voksende mage!

jeg derrimot har ikke vært her på bim på ca tre mnd!

vi prøver fortsatt og har nå fått henvendelse til fertilitetsklinikken!

er det noen som har vært borti dette?

jeg gruer meg sånn!

hørt at de stikker en lang nål inn i egglederen osv og det skal vist gjøre veldig vondt!

kan noen hjelpe meg?

kansje fortelle om sin første tur til denne klinikken!

hilsen ei som er utrolig redd!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4880767-fertilitetsklinikken-neste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal selv på fertilitetsklinikken på ullevlål. Når jeg fåt time vet jeg enda ikke. Men jeg skal hormonsprøyter.. Og de skal settes enten i magen eller rumpa. Så jeg tror du kan ta det helt med ro angående denne lange nåla:-) Da jeg snakket med min gyn om denne undersøkelsen, blir den kun utført når en har en laproskopi.. en kikkhulls operasjon, og da er du i full narkose:-)

Lykke til så lenge...det ordner seg nok ska du se:-)

Hei,

Om det er utredning for barnløshet du skal på, kan jeg berolige deg. De kommer ikke til å stikke en lang nål inn i egglederen din. Utredningen gjør ikke vondt ( i alle fall etter min erfaring). Det er mest snakk om blodprøver og innvendig ultralyd. Den nåla du snakker om er vel kanskje egguthentinga (når man allerede er i gang med prøverør).

Jeg håper du ikke kommer så langt, men om du mot formodning skulle gjøre det så kan jeg fortelle at det gjør vondt, men da har du kommet såpass langt i prosessen at du på en måte godtar det, da dette er det som må til. Dessuten er det over på ti minutter, og du får smertestillende for å lindre litt.

Uansett lykke til med utredningen!

Annonse

jeg takker for positive svar!

nå ble jeg letta! hehe

jeg har tatt blodprøver hos legen min og vært på innvendig ultralyd for tja 6 mnd siden! det var ikke noe feil sa de! hmmmm

Nå har jo samboeren "ballebrokk" også da!

han nekter og ta sædprøve også!

vi har jo fått ei jente sammen som er 2.5 år nå!

Da er det ikke han det er noe feil med sier han!

Sorry men nå ble jeg provosert av samboeren din. Her skal du gå gjennom en lang liste ubehagelige undersøkelser så nekter han å ta ei sædprøve. Er det så enkelt kan jo du også si at det ikke er noe galt med deg. Du har jop tross alt født denne jenta. Vi har selv en gutt på 3,5 år . Før han hadde jeg en SA og en SA til i mai i fjor. Altså har min mann gjordt meg gravid 3 ganger. men nå får vi det ikke til. Jeg var sikkere på det var noe med meg. Men min mann hadde en testikkelbetennelse for to år siden som har ødelagt hans ene testikelog altså halvert sædprøva og kvaliteten deretter. Så her ser det ut til at det er årsaken på tross av at jeg ble gravid etter denne betennelsen. Send han til sædprøve er mitt råd. det skulle bare mangle. Sædkvaliteten forandrer seg fortløpende den. Kanskje var den bra nok for 2 år siden men dårlig nå.

ååååååååå!

Tusen takk for at du på en måte tar mitt parti!

Jeg er så frustrert.... det kan jo være han og vist det er det så sliper jeg jo kansje og gå igjennom disse prøvene!

For vist det skulle vise seg at jeg er helt frisk så kunne vi ha fått vite hva som var galt vist han bare hadde tatt den (sorry men) helvetes sæd testen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...