Gå til innhold

nå trenger jeg litt hjelp her...:)

Anbefalte innlegg

Ja, nå er jeg inne i min første pp... og som alle andre så vil jeg jo gjerne at det skal klaffe på første forsøk da... men så var det denne El da.. har hatt litt uregelmessig mens siden jeg fikk den tilbake etter fødsel ... syklusen har vært på 43 dager,38 dager og nå sist på 33 dager.. ser at det har blitt fem dager mindre mellom hver gang så jeg kan jo håpe på 28 dager denne gangen:) men erdet noen som er gode til å finne El her..?

Takker får hjelpen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4880350-n%C3%A5-trenger-jeg-litt-hjelp-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar du EL tester! Eller temper du? Det er de beste måtene å finne det ut på da. Det kommer jo litt an på hvor lang luteal fasen din er også... det er ikke alltid den er på 14 dager. Vil anbefale el tester fra billige-tester.com. Kjøpte sånne strips jeg, fikk mange av de så jeg kunne begynne tidlig å teste lenge... Lykke til da!

ja, el-testing er genialt.Temping kan være litt frustrerende, siden man skal tempe på samme tid hver dag, helst tidlig på morgenen, før man står opp.. Og man ser jo ikke at ma har hatt el før dagen etterpå..

Jeg tester med el-tester og synes det er veldig greit. Om du bestiller en del fra billige-tester, så kan du begynne å prøve deg frem? Og når du ser to like sterke streker.. Da er det bare å kjøre på.

Lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...