Gå til innhold

Borte fra barnet en hel uke pga operasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært borte fra sin 15-17 månder gamle unge + et eldre barn i forbindelse med operasjon? Hvordan gikk det? Ble det vanskelig å være borte så lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro det kan være vanskelig for både mor og barn, men allting går:-) Kan barnet være sammen med far i sitt eget hjem så er det som regel en god løsning. Har dere mulighet for å la barna besøke deg på sykehuset, eller er sykehuset for langt unna hjemmet?

Skrevet

Det er ikke så lang kjøretur, heldigvis. Tror det blir veldig vanskelig å se de to guttene mine og så at de skal dra igjen.

Skrevet

Dersom far kan ta med barna opp til deg hver dag, så vil nok dette gå veldig fint! Du vil nok komme til å få noen spørsmål(fra den eldste) om hvorfor du er der du er, så det er lurt å forberede noen gode svar.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar, Tigerlily! Nå lurer jeg på hvordan jeg skal forklare for 4-åringen min at jeg "må henge opp" livmora mi igjen.. Hva skal jeg si? Hva vil han forstå? At jeg har vondt i magen? Det er jo ikke helt riktig, men kanskje en grei forklaring. Hva tror du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...