Gå til innhold

Har dere fått time til jordmor?

Stellaria

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen av dere har snakka med jordmor, og om hvor tidlig dere evt har fått time? Har 1.legetime denne uka (9 uker på vei), og får vel kanskje høre litt da. Ringte helsestasjonen jeg hører til i forrige uke for å være tidlig ute, men fikk beskjed om at jordmortime ikke var aktuelt før i uke 24. Synes dette hørtes veldig seint ut!? Kan man forsøke andre helsestasjoner i byen enn i det området man hører til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått time hos jordmor 09.mai

De sa at det er hyggelig å ha det litt tidlig siden det sikkert er mye jeg lurer på og sånt. Det satte jeg veldig stor pris på!

Jeg er ca 6 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Uke 24 syns jeg hørtes sent ut.

Jeg er 9+4 idag og har time til Jordmor 24 mai og time til UL 26 juni

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 7 uker på vei nå og jeg fikk time med jordmor neste uke ( 3. mai..) gleder meg på en måte masse..uten at jeg vet helt hvorfor...

Si meg...Drar dere aleine, eller er mannen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke tenkt så mye på det enda, må først og fremst få ordna en time. Men tror kanskje jeg drar dit alene første gangen. Men på UL blir han selvsagt med, også når jeg forhåpentligvis snart får innvendig UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..på ul og sånn vil jeg seff ha han med..men abre lurte på om det hadde så mye for seg at han var der første gangen liksom...vet ikke jeg..aldri vært borti dette her før..ikke tenkt på det før liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gravid første gangen, hadde jeg første legekontroll i uke 12, andre legekontroll i uke 18 og første jordmorkontroll i uke 24, så det er ikke helt unormalt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+2, og jeg har ikke ringt jordmor eller lege enda. Föler ikke at det haster heller. For dette svangerskapet har egentlig ikke gått opp for meg enda.

Men skal vel ringe om noen uker. Må liksom la det synke over meg, at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time i mai.....På helsestasjonen sa de det var vanlig å få time hos jormor sånn rundt 12/13 uker.......Litt forskjellig rundt omkring tydeligvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...