Tingelingelate med to tomater Skrevet 26. april 2006 #1 Del Skrevet 26. april 2006 Hehe, jeg er altfor nysgjerring til å la være. Måtte vite det sist gang, og fikk liksom en "nærmere" følelse for babyen der inne da jeg visste kjønnet. Navnene hadde vi klare så det ble litt mer virkelig på en måte...Må bare vite denne gangen også, og håper de klarer å se hvilket kjønn det blir:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 26. april 2006 #2 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg vil veldig gjerne vite det! Håper jeg får se det tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to tette og ei badehette:o) Skrevet 26. april 2006 #3 Del Skrevet 26. april 2006 Jepp, vi skal vite kjønnet denne gangen også) Det blir da så mye mere praktisk av det, vet hva slags klær man skal kjøpe og ikke minst valg av navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leontine Skrevet 26. april 2006 #4 Del Skrevet 26. april 2006 Jepp, denne gangen skal vi å vite kjønnet. Har en gutt fra før, og nå er det greit å vite om vi må på stor shooping eller om vi må hente frem de gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leola Skrevet 26. april 2006 #5 Del Skrevet 26. april 2006 Forrige gang fikk vi vite det, men syns egentlig at det tok bort en del av spenningen. Er INNMARI nysjerrig, men håper vi klarer oss uten å få vite det denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lucia* Skrevet 26. april 2006 #6 Del Skrevet 26. april 2006 mannen min vil vite, jeg vil ikke vite........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3guttsmamma;) Skrevet 26. april 2006 #7 Del Skrevet 26. april 2006 ja jeg vil vite hvis de kan se det da... Vi visste det med første mann også... jeg er jo så nysjerrig av meg at jeg kommer ikke til å klare å la vær å spørre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå