mie84 Skrevet 26. april 2006 #1 Del Skrevet 26. april 2006 Og etter som jeg har skjønt kan den ikke tas likt med mammaens permisjon? Det er vel sånn at pappaen har krav på sin pappaperm fullt ut selv om Vi mammene er hjemme med barnet i12 mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazy mama Skrevet 26. april 2006 #2 Del Skrevet 26. april 2006 Jepp, han har rett på 5 uker, de må han ta ut etter som jeg har forstått. Finnes noen unntak, men jeg husker ikke riktig hva det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #3 Del Skrevet 26. april 2006 Min mann har akkurat begynt på sin. Måtte ha den, selv om eg søkte om å få den. Pappapermen er i 20 dager uten om helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #4 Del Skrevet 26. april 2006 Selve omsorgs-, foreldrepermisjonen er kjønnsnøytral, men de seks første er forbehold mor og fire+to uker forbehold far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå