Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sukk. Så ble jeg altså en av de som er på overtid. Det er noe rart med den termindatoen. Jeg trodde jeg var innstilt på å ikke "se meg blind" på den datoen, men snarere tenke +/- 14 dgr ¨på termindato.

Likevel...så ble disse dagene etter termindato så utrolig langsomme. Kanskje særlig siden formene min ikke lenger tillater de store planene, igrunn ikke de små heller. I dag har jeg vært i "kjempe form" og klarte derfor å gå til butikken. Det er liksom stor kryss i taket.

Det er ikke enkelt for en som vanligvis har levd nokså aktivt liv å plutselig ha som utroooolig langsomme dager, og ikke minst, lite produktive. Dessuten har jeg fått en del "nye" vondter. Har problemer med å sitte/stå/ligge p.g.a. hemorider som har kommet de siste dagene. Er også engstelig for at barnet vokser og vokser der inne, og at fødselen derfor blir vondere og vondere...orker liksom ikke tanken på å sprekke masse i tillegg til hemoridene.

Det er vanskelig å tåle overtiden. Sånn er det. Synes det er vanskelig å se at stadig flere av de med termin samtidig med meg har født. Samtidig så finns det verre ting i verden enn å vente...det gjør det. Iblant hjelper det å spise is rett fra en størst mulig dunk....

Lykke til dere andre ventende.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4879540-overtid-9dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får herved masse medfølelse fra meg. Jeg har termin om 8 dager, og håper så veldig at jeg slipper å gå over det, men det er jo veldig sannsynlig at jeg gjør det.

Har du noe salve mot hemoroidene? Jeg fikk kjøpt alcos-anal (tror jeg den het - orker ikke gå helt til badet for å sjekke...;-)) på apoteket og det har hjulpet hvertfall på vondten.

Jeg har også sett den ene etter den andre føde, og selv om det er en stund til jeg har termin blir jeg veldig misunnelig. Tror sambo begynner å bli litt utålmodig også (muligens bare på mine vegne for han er vanligvis verdens mest tålmodige) for han sier "Kom ut" til kulemagen hver dag når vi sier hadet før han går på jobb. :-)

Heldigvis ser vi i alle fall slutten snart. Det er jo faktisk begrenset hvor lenge de kan ligge der inne.

Kos deg med isen din! (Jeg har fått beskjed om å holde meg unna sukker, så jeg er ganske sjalu på den isen...:-()

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4879540-overtid-9dag/#findComment-4884924
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...