*surrehue* Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Datteren min har bare fått to tenner nede og nå er hun ett år. Alle andre barn jeg kjenner i denne alderen har flere tenner både oppe og nede. Hos min jente er det ikke antydning til at flere tenner er på vei.
M&T mamma Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Om det er normalt vet jeg ikke, men unormalt er det ihvertfall ikke. Jeg vet om flere 1 åringer med få tenner inklusive min 15 mnd gamle jente. Da hun var 12 mnd hadde hun 3 tenner,og alle 3 var nede. Nå er hun altså 3 mnd eldre og har 3 tenner til. De kom alle sammen i løpet av 2 uker. Det gjør spisingen så utrolig mye enklere! Du får nok smøre deg med tålmodighet, og du får vite at du er slett ikke alene!
inord Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Min gutt fikk sin første tann dagen etter han fylte ett år han! Nå er han 14 mnd og har 3 tenner. 2 nede og en oppe. Han var nok litt treig når det gjelder tenner. Men det var jeg også, og det er jo arvelig. Noen får tenner tidlig, noen sent. Ingenting å være redd for.
*surrehue* Skrevet 26. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2006 takk for svar. Skal ikke bekymre meg mer
Mia73 Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Min gutt har nettopp blitt et år og har også bare 2 tenner nede. Jeg har ikke bekymret meg for dette, tennene kommer nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå