Gå til innhold

Tester i morgen jeg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utålmodig sa du? Gjett! Tok en test i dag jeg, enda det jeg ikke har ikm før tirsdag..visste jo selfølgelig at den ble negativ, men klarte bare ikke å la være. Har flere symptomer på at jeg er gravid, blir GAL av å vente!

Du får ha lykke til da! Krysser fingrene for deg:)

Er bare å teste.. ;-) Jeg er også superutolmodig! Men har lovet meg selv å ikke teste før lørdag hvis ikke jeg har fått mensen da..Har nemlig bare en test liggende ;-) Har ikm idag eller imorgen.. Tror egentlig ikke at det har klaffet denne mnd.. Jeg var vekke på EL dagen, men hadde sex to dager før, så er jo en mulighet.. Men tviler.. ;- masse lykke til med testingen!

Jepp, jeg er! på babyverden står det at det er 3 dager til en graviditetstest kan være positiv, men jeg har så lyst til å teste nå! Og jeg har jo hørt om de 3-dager-før-testene.. Lurer på om jeg må kjøpe en sånn, selv om jeg har vanlig tester liggende å vente. Er så utrolig spent!

Jeg vet jo at sannsynligheten ikke er spesielt stor etter bare en pp (er vel 17% sjans dersom man traff EL(?) - og det er jeg rimelig sikker på at jeg gjorde). Men muligheten er jo der og da blir spenningen likevel nesten ikke til å holde ut med for min del!

Heisann :o) Har også tenkt å teste i morgen!! Hadde IKM søndag, og ennå ingen tegn til at TR skal komme...blir spennende! Håper jo veldig...men er jo realist, og gruer meg til å se at den er negativ... Har litt tegn på graviditet, men det har jeg jo hver måned :o) Lykke til i morgen!! Vi får oppdatere hverandre! Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...